Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Panowie :], owszem jest sporo tutków na temat UV z tym, że traktują one ten temat dosyć prosto np. mapowanie jednej scianki planar map. Sposób mapowania złożonych obiektów nie jest przedstawiany, no chyba że w płatnych tutkach. Ok. czas dobiegł końca model zrobiony bez teksturki :) nie dam za wygraną nie ominę żadnego tutka :], nauka i nauka. Dzięki. Pozdrawiam.

Napisano

mapujesz tak zeby textura sie nie rozciagała

 

generalnie chodzi o to zeby zachowac ciaglosc texturki, najpierw mapujesz zespoły facow albo powierzchnie ktore ci odpowiadaja(planar maping, sferyczne, cylindryczne)robisz sobie podglad w oknie panel/UV texture editor tak zebys widzial zmapowana siatke na wg wspolrzednych UV. Mapujesz i sklejasz coraz to kolejne elementy twojego obiektu uzywajac polecenia polygons/sew UV's albo rownie dobrze move and sew UV's

 

jako kolor obiektu przypisz shader z "checker"-szachownica, widac wtedy gdzie sie texturka rozciaga

Napisano

symphatetic: widze ze nie przejrzales tutkow na http://www.3dtotal.com tak jak koledzy radzili

W dziale Maya masz kompleksowo pokazane teksturowanie np. twarzy i postaci wiec to chyba nie sa proste plany poswiec odrobine czasu na zapoznanie sie z materialem jaki zostal ci zaoferowany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności