Łukasz Burnet Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 Witam. jako początkujący użytkownik Maya proszę o pomoc :) dokładnie chodzi o teksturowanie UV. Wykonuję dosyć istotną pracę i zatrzymałem się właśnie na tym etapie. GG 4909468 pozdrawiam.
mCh Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 sympathetic: nie chce być niemiły, ale to chyba nie miejsce na tego typu posty... może się mylę?
Marcin Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 mCh - nie chce byc niemily ale to jest chyba miejsce na takie posty ;) moze sie nie myle ? ;)
mCh Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 marcin, chyle czola przed dojrzałym i inteligentnym poczuciem ©humoru.
buczer Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 ludzie....przestancie. pomózcie chłopakowi zamiast wdawac sie w g* dyskusje
Marcin Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 no a w helpie tego nie ma ? zaloze sie ze jest ... o ile wiem to taka odpowiedz szybciej uzyskal by na http://www.forum3d.kom-net.pl lub http://www.evermotion.org gdzie sa dzialy poswiecone temu soFcikoFi ;) szczeze to nawet szukalem o tym ... moze nie za dlugo ale szukalem i nic nie znalazlem ... ;) moze dla tego ze nie chcialo mi sie forum przegladac ;) tu masz Link teraz wystarczy poszukac ;)
Łukasz Burnet Napisano 12 Wrzesień 2004 Autor Napisano 12 Wrzesień 2004 Dzięki Panowie :], owszem jest sporo tutków na temat UV z tym, że traktują one ten temat dosyć prosto np. mapowanie jednej scianki planar map. Sposób mapowania złożonych obiektów nie jest przedstawiany, no chyba że w płatnych tutkach. Ok. czas dobiegł końca model zrobiony bez teksturki :) nie dam za wygraną nie ominę żadnego tutka :], nauka i nauka. Dzięki. Pozdrawiam.
flesz_gordon Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 mapujesz tak zeby textura sie nie rozciagała generalnie chodzi o to zeby zachowac ciaglosc texturki, najpierw mapujesz zespoły facow albo powierzchnie ktore ci odpowiadaja(planar maping, sferyczne, cylindryczne)robisz sobie podglad w oknie panel/UV texture editor tak zebys widzial zmapowana siatke na wg wspolrzednych UV. Mapujesz i sklejasz coraz to kolejne elementy twojego obiektu uzywajac polecenia polygons/sew UV's albo rownie dobrze move and sew UV's jako kolor obiektu przypisz shader z "checker"-szachownica, widac wtedy gdzie sie texturka rozciaga
sanki Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 symphatetic: widze ze nie przejrzales tutkow na http://www.3dtotal.com tak jak koledzy radzili W dziale Maya masz kompleksowo pokazane teksturowanie np. twarzy i postaci wiec to chyba nie sa proste plany poswiec odrobine czasu na zapoznanie sie z materialem jaki zostal ci zaoferowany
Łukasz Burnet Napisano 12 Wrzesień 2004 Autor Napisano 12 Wrzesień 2004 Sanki: wlasnie przerabiam wszystko po kolei ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się