Napisano 11 Wrzesień 200420 l Witam. jako początkujący użytkownik Maya proszę o pomoc :) dokładnie chodzi o teksturowanie UV. Wykonuję dosyć istotną pracę i zatrzymałem się właśnie na tym etapie. GG 4909468 pozdrawiam.
Napisano 11 Wrzesień 200420 l sympathetic: nie chce być niemiły, ale to chyba nie miejsce na tego typu posty... może się mylę?
Napisano 11 Wrzesień 200420 l mCh - nie chce byc niemily ale to jest chyba miejsce na takie posty ;) moze sie nie myle ? ;)
Napisano 12 Wrzesień 200420 l ludzie....przestancie. pomózcie chłopakowi zamiast wdawac sie w g* dyskusje
Napisano 12 Wrzesień 200420 l no a w helpie tego nie ma ? zaloze sie ze jest ... o ile wiem to taka odpowiedz szybciej uzyskal by na http://www.forum3d.kom-net.pl lub http://www.evermotion.org gdzie sa dzialy poswiecone temu soFcikoFi ;) szczeze to nawet szukalem o tym ... moze nie za dlugo ale szukalem i nic nie znalazlem ... ;) moze dla tego ze nie chcialo mi sie forum przegladac ;) tu masz Link teraz wystarczy poszukac ;)
Napisano 12 Wrzesień 200420 l Autor Dzięki Panowie :], owszem jest sporo tutków na temat UV z tym, że traktują one ten temat dosyć prosto np. mapowanie jednej scianki planar map. Sposób mapowania złożonych obiektów nie jest przedstawiany, no chyba że w płatnych tutkach. Ok. czas dobiegł końca model zrobiony bez teksturki :) nie dam za wygraną nie ominę żadnego tutka :], nauka i nauka. Dzięki. Pozdrawiam.
Napisano 12 Wrzesień 200420 l mapujesz tak zeby textura sie nie rozciagała generalnie chodzi o to zeby zachowac ciaglosc texturki, najpierw mapujesz zespoły facow albo powierzchnie ktore ci odpowiadaja(planar maping, sferyczne, cylindryczne)robisz sobie podglad w oknie panel/UV texture editor tak zebys widzial zmapowana siatke na wg wspolrzednych UV. Mapujesz i sklejasz coraz to kolejne elementy twojego obiektu uzywajac polecenia polygons/sew UV's albo rownie dobrze move and sew UV's jako kolor obiektu przypisz shader z "checker"-szachownica, widac wtedy gdzie sie texturka rozciaga
Napisano 12 Wrzesień 200420 l symphatetic: widze ze nie przejrzales tutkow na http://www.3dtotal.com tak jak koledzy radzili W dziale Maya masz kompleksowo pokazane teksturowanie np. twarzy i postaci wiec to chyba nie sa proste plany poswiec odrobine czasu na zapoznanie sie z materialem jaki zostal ci zaoferowany
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto