Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

jako początkujący użytkownik Maya proszę o pomoc :) dokładnie chodzi o teksturowanie UV. Wykonuję dosyć istotną pracę i zatrzymałem się właśnie na tym etapie. GG 4909468 pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sympathetic: nie chce być niemiły, ale to chyba nie miejsce na tego typu posty... może się mylę?

Napisano

mCh - nie chce byc niemily ale to jest chyba miejsce na takie posty ;) moze sie nie myle ? ;)

Napisano

marcin, chyle czola przed dojrzałym i inteligentnym poczuciem ©humoru.

Napisano

ludzie....przestancie.

pomózcie chłopakowi zamiast wdawac sie w g* dyskusje

Napisano

no a w helpie tego nie ma ? zaloze sie ze jest ... o ile wiem to taka odpowiedz szybciej uzyskal by na http://www.forum3d.kom-net.pl lub http://www.evermotion.org gdzie sa dzialy poswiecone temu soFcikoFi ;)

 

szczeze to nawet szukalem o tym ... moze nie za dlugo ale szukalem i nic nie znalazlem ... ;) moze dla tego ze nie chcialo mi sie forum przegladac ;)

 

tu masz Link teraz wystarczy poszukac ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie :], owszem jest sporo tutków na temat UV z tym, że traktują one ten temat dosyć prosto np. mapowanie jednej scianki planar map. Sposób mapowania złożonych obiektów nie jest przedstawiany, no chyba że w płatnych tutkach. Ok. czas dobiegł końca model zrobiony bez teksturki :) nie dam za wygraną nie ominę żadnego tutka :], nauka i nauka. Dzięki. Pozdrawiam.

Napisano

mapujesz tak zeby textura sie nie rozciagała

 

generalnie chodzi o to zeby zachowac ciaglosc texturki, najpierw mapujesz zespoły facow albo powierzchnie ktore ci odpowiadaja(planar maping, sferyczne, cylindryczne)robisz sobie podglad w oknie panel/UV texture editor tak zebys widzial zmapowana siatke na wg wspolrzednych UV. Mapujesz i sklejasz coraz to kolejne elementy twojego obiektu uzywajac polecenia polygons/sew UV's albo rownie dobrze move and sew UV's

 

jako kolor obiektu przypisz shader z "checker"-szachownica, widac wtedy gdzie sie texturka rozciaga

Napisano

symphatetic: widze ze nie przejrzales tutkow na http://www.3dtotal.com tak jak koledzy radzili

W dziale Maya masz kompleksowo pokazane teksturowanie np. twarzy i postaci wiec to chyba nie sa proste plany poswiec odrobine czasu na zapoznanie sie z materialem jaki zostal ci zaoferowany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.