Jump to content

Render boolean nie zaślepia wyciętych ścian


ciacho191
 Share

Recommended Posts

Witajcie! Mam problem z render booleanem :( Chciałbym, aby nadawał materiał na wycięte fragmenty, tak jak pokazuje w render preview

 

Abutrum.png

 

Próbowałem wszystkiego, Create item mask, Create item shader, Matte clipping klikałem i kiszka - wychodzi coś takiego

 

Jg2i1ia.png

 

liczę na prędką odpowiedź :

Link to comment
Share on other sites

Hmm u mnie jest ok.

Box, skopiowane scianki i przeskalowane do srodka plus odwrocenie normalek. Na to render boolean i wszystko ok wycina zarowno w preview jak i w renderze.. Zeby nadac indywidualny material na to co jest wynikiem RB - create item mask na RB itemie.

 

- - - Połączono posty - - -

 

Dobram chyba juz zreplikowalem blad.

Masz pewnie dodatkowo warstwe z wewnetrznymi sciankami.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy