Gość illitch Napisano 20 Marzec 2014 Share Napisano 20 Marzec 2014 Witam, mam nietypowy problem ze swoją wizualizacją budynku. Do renderu używam VRay. Ustawiłem na oknach szkło, nie dawałem niczego wokół budynku, żeby zobaczyć efekt. Jest taki, że połowa okien odbija tło enviroment, a połowa nie, dosłownie jakby coś stało przed kamerą i zasłaniało reflect (poniżej rendery). Jak przybliżyłem kamerę, to odbicie wyskoczyło też na innych oknach, co by potwierdzało, że to wina kamery. Ustawiłem samochód po prawej i okazało się, że jego też nie odbija, a ten po lewej w połowie tak. Nie mam już pomysłu skąd to się może brać, próbowałem szukać rozwiązania w internecie, znalazłem jedynie odpowiedź, żeby wyłączyć w opcjach kamery 'renderable', co okazało się, że nie pomaga i wątek się urywa. Jeżeli macie jakieś pomysły, dajcie proszę znać. rendery: http://pokazywarka.pl/woxi1s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 20 Marzec 2014 Share Napisano 20 Marzec 2014 wrzuć ta scenę na jakiś serwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość illitch Napisano 20 Marzec 2014 Share Napisano 20 Marzec 2014 http://speedy.sh/gWswd/11.max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się