Skocz do zawartości

Problem z odbiciem w szkle - raz odbija, raz nie


Gość illitch

Rekomendowane odpowiedzi

Gość illitch

Witam,

mam nietypowy problem ze swoją wizualizacją budynku. Do renderu używam VRay. Ustawiłem na oknach szkło, nie dawałem niczego wokół budynku, żeby zobaczyć efekt. Jest taki, że połowa okien odbija tło enviroment, a połowa nie, dosłownie jakby coś stało przed kamerą i zasłaniało reflect (poniżej rendery). Jak przybliżyłem kamerę, to odbicie wyskoczyło też na innych oknach, co by potwierdzało, że to wina kamery. Ustawiłem samochód po prawej i okazało się, że jego też nie odbija, a ten po lewej w połowie tak. Nie mam już pomysłu skąd to się może brać, próbowałem szukać rozwiązania w internecie, znalazłem jedynie odpowiedź, żeby wyłączyć w opcjach kamery 'renderable', co okazało się, że nie pomaga i wątek się urywa. Jeżeli macie jakieś pomysły, dajcie proszę znać.

 

rendery:

http://pokazywarka.pl/woxi1s/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności