Skocz do zawartości

3ds Max - Początki modelowania, ciemne zagięcia.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, od niedawna bawię się w tym programie. I znając podstawy, chciałem zabrać się za coś trudniejszego, no to pobrałem blueprinty i zacząłem modelować po obejrzeniu kilku filmów z ustawieniem rzutów auta. Zacząłem od maski i problem się zaczął przy zagięciu, poligony robią się szare, ciemno szare, czarne. Przy wygładzaniu robią się ciemne pręgi które widać na renderze po nałożeniu tekstury. Czy mam główną siatkę robić gęstszą przy zagięciu, czy użyć jakiegoś modyfikatora na półokrągłe zagięcie (jakiego?). Jak rozwiążę ten problem przy waszej pomocy, to napiszę jeszcze o drugim. Tutaj screen poglądowy. Bardzo prawdopodobne że mam też siatki źle zrobione.

 

http://i.imgur.com/VvEttk3.png

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A, ok czyli tak jak przypuszczałem też, ale nie sprawdzałem tego, czyli drugi problem też się rozwiązał :) No ok, to na razie tyle. Dzięki za odpowiedz.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności