natas Napisano 22 Marzec 2014 Napisano 22 Marzec 2014 Jakoś ciągle ucząc się zBrusza robię wszystko na opak. Otóż najpierw bawiłem się dynamesh-em i przeszedłem z tego do divide, spotlight w celu malowania tekstury i ...teraz nie mogę z tego wyciągnąć tej tekstury. Owszem kombinowałem tak, że robiłem Decimation Master i zapisywałem jako LP. Za pomocą xNormal dało się wyciągnąć z tego normal mapę ale koloru za ch...a nie chce. Niby coś inicjuje ale nic się nie pojawia. Max nie chce tego nawet łyknąć i klęka przy imporcie...Czy jest na to sposób czy już muszę jedynie w zBruszu renderowac?
diabelt Napisano 22 Marzec 2014 Napisano 22 Marzec 2014 (edytowane) Odznacz ignore per vertex color w xnormal (masz daleko z boku w high def meshes). I nie rób LP decimation masterem, masz zremesher... No chyba że to jakieś kamienie... Można też w zbrushu prze project all polypaint przenieść... Edytowane 23 Marzec 2014 przez diabelt
natas Napisano 23 Marzec 2014 Autor Napisano 23 Marzec 2014 Coś tam wypaliło się po pewnym czasie więc to chyba pomogło. Co do zRemesher-a to chciałem go użyć ale trwało to dłuuugo i czasem wywalało zBrusza więc pewnie komp za słaby.
diabelt Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 (edytowane) Bo masz za dużo poly dla zremeshera. Przejedź decimation masterem, potem zremesher. Potem reprojekcja detalu i polypaint z oryginału na zremeshowaną wersje. Edytowane 23 Marzec 2014 przez diabelt
natas Napisano 23 Marzec 2014 Autor Napisano 23 Marzec 2014 Potem reprojekcja detalu i polypaint z oryginału na zremeshowaną wersje. Możesz to nieco rozwinąć...
natas Napisano 23 Marzec 2014 Autor Napisano 23 Marzec 2014 Chodziło mi o reprojekcje ale pogmerałem i chyba chodziło Ci o to zastanawiałem się jeszcze nad zRemesherem część po części ale to już chyba ja wrócę z delegacji ...
diabelt Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 (edytowane) Dokładnie o to. Edit: A po co część po częśći? Edytowane 23 Marzec 2014 przez diabelt
natas Napisano 23 Marzec 2014 Autor Napisano 23 Marzec 2014 A po co część po częśći? bo przy całości się wysypuje...mam tylko 4gb ram i phenoma
diabelt Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 Dlatego nie używa się zremeshera na wysokim subdivide. Jak masz kilka milionów poly i 4gb to pewnie że się wywali. Duplikujesz swój model (duplicate tool). Ten zduplikowany schodzisz na niski subdivide i kasujesz wyższe( nie wiem czy koniecznie, ale nie zaszkodzi). Potem jak masz model kilkadziesiąt tysięcy poly dopiero włączasz zremesher. Albo zamiast niski subdivide używasz decimation mastera. Albo dynamesha na niskim ustawieniu. NIE NALEŻY używać zremeshera na oryginalnym modelu z kilkoma milionami poly. PS. Ja mam 16gb i udało mi się wywalić zremeshera za pierwszym razem, na gęstym modelu. Tak sie po prostu nie robi. Nawet napisali w instrukcji;)
natas Napisano 23 Marzec 2014 Autor Napisano 23 Marzec 2014 Nom tylko, że na niższym subdivie mam 1,780 Mil active points ...tak to jest jak się tutoriale po łebkach ogląda :/ . W każdym razie będę kombinował jak już wrócę bo na laptopie to tym bardziej nie ma się co wygłupiać.
diabelt Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 Jeszcze raz. 1. Zduplikuj ten model. 2. Zredukuj ilość poly decimation masterem. 3. Użyj zremeshera na zredukowanym modelu. 4. Przenieś detale i polypaint na nowy model ze zremeshera. Już prościej nie umiem;)
natas Napisano 23 Marzec 2014 Autor Napisano 23 Marzec 2014 Jeszcze raz. Już prościej nie umiem;) Ja Cię zrozumiałem tylko jutro wyjeżdżam i nie jestem pewien czy chcę to gnieść na laptopie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się