Gość 0Creative Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 Hej, chciałbym się was poradzić jak oteksturować model z turbosmooth. Jest to prosty model szachownicy (później zajmę się samymi pionkami). Jestem nowy w materiałach i teksturach, jak na razie zrobiłem materiał szachownicy (używam vraya), teraz chciałbym nałożyć materiał/teksturę drewna na samą skrzynkę. Mam parę tekstur drewna gotowych, ale najpierw musiałbym go poprawnie nałożyć by wybrać który jest najlepszy, i tu jest problem. Nie wiem jak się za to zabrać, tekstura zawsze się rozjeżdża, i nawet jak obracam ją w edytorze( O 90), tak by leżała poziomo, to pasy nadal są pionowo 2. zdjęcie. Jak wy byście oteksturowali taki model? Może jakieś inne narzędzia, czy "unwrap" model i zrobić teksturę w PSie? Za bardzo się na tym nie znam, a chciałbym uzyskać jak najbardziej realistyczny efekt.[ATTACH=CONFIG]94417[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94418[/ATTACH]
Dynamico Napisano 23 Marzec 2014 Napisano 23 Marzec 2014 UVW map typu "box". Zawsze możesz też nadać inne UVW dla leżących prostopadle względem siebie ścianek pudełka. Zaznacz polygony na dwóch równoleglych względem siebie ściankach "pudełka, UVW, dodaj modyfikator "edit poly", zaznacz pozostale ścianki i znów UVW, który nada odrębne mapowanie. I znów "edit poly".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się