Napisano 26 Marzec 201411 l No mam taki problem, co tu się rozpisywać, pokazuje mi się takie pasek przy renderingu z większej odległości, nie mam pojęcia co jest temu winne, dodam zdjęcie jak ktoś by wiedział jak temu zaradzić z góry dziękuje :)
Napisano 26 Marzec 201411 l Autor No są blisko bo mam tam w tym miejscu oko i jest jako osobny obiekt powieka, co mogę zrobić żeby tego efektu nie było a obiekty mogły pozostać na swoim miejscu ?
Napisano 26 Marzec 201411 l Rusz powieke chociaz odrobine glebiej. To jest problem z sortowaniem, program nie wie, ktory face wyswietlic, skoro oba sa w tym samym miejscu.
Napisano 26 Marzec 201411 l Autor Właśnie powiem Ci tak że nawet gdy ruze powieko do wewnątrz to jak oddale kamere od obiektu to problem wraca - - - Połączono posty - - - I wydaje mi się że to problem że jest włączona opcja wygładania krawędzi (smooth mesh) na obiekcie głowy
Napisano 27 Marzec 201411 l W kamerze podbij nearClippingPlane a zmniejsz farClippingPlane. Ich iloraz nie może być zbyt duży, bo wychodzą takie właśnie artefakty
Napisano 28 Marzec 201411 l jak juz zostalo napisane - face sa za blisko siebie. Wygoogluj Z-fighting