Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No mam taki problem, co tu się rozpisywać, pokazuje mi się takie pasek przy renderingu z większej odległości, nie mam pojęcia co jest temu winne, dodam zdjęcie jak ktoś by wiedział jak temu zaradzić z góry dziękuje :)

2014032620.png

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 651
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No są blisko bo mam tam w tym miejscu oko i jest jako osobny obiekt powieka, co mogę zrobić żeby tego efektu nie było a obiekty mogły pozostać na swoim miejscu ?

Napisano

Rusz powieke chociaz odrobine glebiej. To jest problem z sortowaniem, program nie wie, ktory face wyswietlic, skoro oba sa w tym samym miejscu.

Napisano
  • Autor

Właśnie powiem Ci tak że nawet gdy ruze powieko do wewnątrz to jak oddale kamere od obiektu to problem wraca

 

- - - Połączono posty - - -

 

I wydaje mi się że to problem że jest włączona opcja wygładania krawędzi (smooth mesh) na obiekcie głowy

Napisano

W kamerze podbij nearClippingPlane a zmniejsz farClippingPlane. Ich iloraz nie może być zbyt duży, bo wychodzą takie właśnie artefakty

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności