veilo Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 No mam taki problem, co tu się rozpisywać, pokazuje mi się takie pasek przy renderingu z większej odległości, nie mam pojęcia co jest temu winne, dodam zdjęcie jak ktoś by wiedział jak temu zaradzić z góry dziękuje :)
Creator Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 Pewnie Face'y dwóch obiektów są za blisko siebie.
veilo Napisano 26 Marzec 2014 Autor Napisano 26 Marzec 2014 No są blisko bo mam tam w tym miejscu oko i jest jako osobny obiekt powieka, co mogę zrobić żeby tego efektu nie było a obiekty mogły pozostać na swoim miejscu ?
Reanimator Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 Rusz powieke chociaz odrobine glebiej. To jest problem z sortowaniem, program nie wie, ktory face wyswietlic, skoro oba sa w tym samym miejscu.
veilo Napisano 26 Marzec 2014 Autor Napisano 26 Marzec 2014 Właśnie powiem Ci tak że nawet gdy ruze powieko do wewnątrz to jak oddale kamere od obiektu to problem wraca - - - Połączono posty - - - I wydaje mi się że to problem że jest włączona opcja wygładania krawędzi (smooth mesh) na obiekcie głowy
praetorian Napisano 27 Marzec 2014 Napisano 27 Marzec 2014 W kamerze podbij nearClippingPlane a zmniejsz farClippingPlane. Ich iloraz nie może być zbyt duży, bo wychodzą takie właśnie artefakty
Drathir Napisano 28 Marzec 2014 Napisano 28 Marzec 2014 jak juz zostalo napisane - face sa za blisko siebie. Wygoogluj Z-fighting
Rekomendowane odpowiedzi