Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wam, postanowiłem również wziąść udział w bitwie. Całej animacji jeszcze nie mogę sobie wyobrazić ale co do mangowej koncepcji jestem prawie pewien. Puki co zabrałem sie za rigowanie Lali i oto efekty.

 

ftp://shegy1:[email protected]/lala6a.avi

 

Rig nie jest jeszcze przeprowadzony do końca, cały czas testuję postać na innych ruchach i cały czas wyłapuję błędy. Poza tym do mojej animacji przewiduję drógą postać i całkowicie nowy image Lali. Piszcie co o moim pomyśle sądzicie. Postaram się wrzucić jeszcze coś do piątku wrzucić.

 

Nara

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaczynasz rigowac nie majac pomyslu na koniec? Hmmm... Zalecam jednak najpierw spisania pomyslu, zrobienie kilka nawet banalnych szkicow a potem uruchomienie maxa :)

Co do rigu samego w sobie. Bardzo ładnie i plynnie sie porusza jedyny błąd jaki wyłapałem (pewnie się czepiam) to okolice miednicy i uda. za bardzo zapada sie model. Ale Ogólnie bardzo mi się podoba :) !!

Napisano

Master: Kazdy projekt trzeba jakos udokumentować zanim zacznie się jakiekolwiek prace z grafiką nad nim. Nie jest ważne czy jest to 2d, 3d, animacja czy cokolwiek innego. Czasem nie trzeba robić dokładnego riga np paluszków jak wystarczy jeden ruch całej dłoni.

Napisano

Jaaaaacie. Jak to wyczuc ile potrzeba czasu na poszczegolne klatki zeby naturalnie to wygladało? Ja mam wielkie problemy i nie moge nadac dynamiki swojej postaci.

Tak trzymac. Pozdrawiam.

Napisano

Czołem to znowu ja , dzięki za wasze komentarze. Jako, że chciałbym wyposażyć przeciwniczke Lali w pelerynę zwracam sie do was z zapytaniem :

Jak mam to k**** zrobić ? Chodziło by mi o to a żeby nie używać do tego kości.

Może zna ktoś jakiegoś linka do tutka albo poleci jakiegoś plugina.

Ja osobiście zastanawiałem sie nad Reactorem ale cos mi nie wychodziło.

Zawszelkie rady z góry dziekuję.

Napisano

Wyjdzie na pewno :) Spokojna głowa :) Reactor czy SimCLoth, czy ClothFX (Polecam)... wyjdzie wyjdzie. Spokojna głowa. Z pelerynką damy radę a na razie walcz z postacią i jej ruchem...

Napisano

samias pierdzenia co jak i gdzie wolalbym zobaczyc jakis storybord, animatk...

Napisano

Czołem, dzięki za wasze opinie, po tygodniu ciężkiej fizycznej pracy wrzucam to co w międzyczasie wyskrobałem. Narazie jest to ruch jednej z postaci (taka popisówa przed walką, nie za długa , ala mortal kombat,) nie wiem czy umieszcze to w animacji, jest to jeszcze nie dopracowane ale traktuje to jako trening bo jestem z charaktera jeszcze zielony. Piszcie co o tym sądzicie.

 

http://shegy.webpark.pl/ruch1.avi

 

Poza tym myślałem nad otoczeniem walki. Jako że animacja ma być czymś podobnym do mangi planuję umieszczenie akcji w japonii. Walka ma się dziać w pobliżu pewnych charakterystycznych obiektów takich jak te.

 

http://shegy.webpark.pl/315-500x500.jpg

http://shegy.webpark.pl/317-500x500.jpg

http://shegy.webpark.pl/319-500x500.jpg

 

Jestem ciekaw waszych opinii

 

Tweety spróbuj tutaj >>>http://shegy.webpark.pl/lala6a.avi

 

Nara

Napisano

Wiesz... zgubiłeś balans... musisz pilnować równowagi ciała... przy obrocie ciała cały ruch wychodzi z miednicy, z bioder. Jeśli rozpoczniesz w złym kierunku, a potem w locie go zmienisz, to wrażenie jest takie dzikie właśnie...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności