Shegy Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Cześć wam, postanowiłem również wziąść udział w bitwie. Całej animacji jeszcze nie mogę sobie wyobrazić ale co do mangowej koncepcji jestem prawie pewien. Puki co zabrałem sie za rigowanie Lali i oto efekty. ftp://shegy1:[email protected]/lala6a.avi Rig nie jest jeszcze przeprowadzony do końca, cały czas testuję postać na innych ruchach i cały czas wyłapuję błędy. Poza tym do mojej animacji przewiduję drógą postać i całkowicie nowy image Lali. Piszcie co o moim pomyśle sądzicie. Postaram się wrzucić jeszcze coś do piątku wrzucić. Nara
und3r Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Zaczynasz rigowac nie majac pomyslu na koniec? Hmmm... Zalecam jednak najpierw spisania pomyslu, zrobienie kilka nawet banalnych szkicow a potem uruchomienie maxa :) Co do rigu samego w sobie. Bardzo ładnie i plynnie sie porusza jedyny błąd jaki wyłapałem (pewnie się czepiam) to okolice miednicy i uda. za bardzo zapada sie model. Ale Ogólnie bardzo mi się podoba :) !!
Master Kiełbaster Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 "Zaczynasz rigowac nie majac pomyslu na koniec?" A co ma zacząć od animacjii ;p ?? Animacja wypas ale lepiej daj jej czarne spodnie:)
Shegy Napisano 12 Wrzesień 2004 Autor Napisano 12 Wrzesień 2004 Spoko chłopaki, pomysł jest ,szkice są a i spodnie inne będą.
und3r Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Master: Kazdy projekt trzeba jakos udokumentować zanim zacznie się jakiekolwiek prace z grafiką nad nim. Nie jest ważne czy jest to 2d, 3d, animacja czy cokolwiek innego. Czasem nie trzeba robić dokładnego riga np paluszków jak wystarczy jeden ruch całej dłoni.
MaGuu Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Wypas się porusza. Jak to otworzyłem leciała mi w WinAmpie nuta: MBrother "Trables" bardzo pasuje do jej ruchów jak chcesz to sobie zassij.
Ka21k Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Jaaaaacie. Jak to wyczuc ile potrzeba czasu na poszczegolne klatki zeby naturalnie to wygladało? Ja mam wielkie problemy i nie moge nadac dynamiki swojej postaci. Tak trzymac. Pozdrawiam.
asblaze Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 DZiunia rewelacja sie rusza. Pełna gracja :)
Master Kiełbaster Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Zrigowanie palców nie zajmóje wiele czasu... Cały rig zajął mi 2H na bitwe są 3 miesiące więc nie ma sensy oszczędzać na paluszkach ;p
big_white_ninja Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Master Kiełbas jeśli ty robisz rig w 2h to albo jesteś dobry w te klocki albo nie wiesz co to dobry rig. Pierwszy raz riguję postać i robię to już tydzień a ciągle spotykam niesforne wertexy.
Master Kiełbaster Napisano 13 Wrzesień 2004 Napisano 13 Wrzesień 2004 Nie wiem co to dobry rig bo nie widziałem jeszcze takiego ( no chyba że w shreku itp.)
Shegy Napisano 15 Wrzesień 2004 Autor Napisano 15 Wrzesień 2004 Czołem to znowu ja , dzięki za wasze komentarze. Jako, że chciałbym wyposażyć przeciwniczke Lali w pelerynę zwracam sie do was z zapytaniem : Jak mam to k**** zrobić ? Chodziło by mi o to a żeby nie używać do tego kości. Może zna ktoś jakiegoś linka do tutka albo poleci jakiegoś plugina. Ja osobiście zastanawiałem sie nad Reactorem ale cos mi nie wychodziło. Zawszelkie rady z góry dziekuję.
Kris_R Napisano 16 Wrzesień 2004 Napisano 16 Wrzesień 2004 Wyjdzie na pewno :) Spokojna głowa :) Reactor czy SimCLoth, czy ClothFX (Polecam)... wyjdzie wyjdzie. Spokojna głowa. Z pelerynką damy radę a na razie walcz z postacią i jej ruchem...
Gość Deler Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 samias pierdzenia co jak i gdzie wolalbym zobaczyc jakis storybord, animatk...
tweety Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Shegy: wrzuć to na inny server, bo przy ściaganiu wywala mi komunikat: "Uwierzytelnianie nie powidło się." :(
Shegy Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 Czołem, dzięki za wasze opinie, po tygodniu ciężkiej fizycznej pracy wrzucam to co w międzyczasie wyskrobałem. Narazie jest to ruch jednej z postaci (taka popisówa przed walką, nie za długa , ala mortal kombat,) nie wiem czy umieszcze to w animacji, jest to jeszcze nie dopracowane ale traktuje to jako trening bo jestem z charaktera jeszcze zielony. Piszcie co o tym sądzicie. http://shegy.webpark.pl/ruch1.avi Poza tym myślałem nad otoczeniem walki. Jako że animacja ma być czymś podobnym do mangi planuję umieszczenie akcji w japonii. Walka ma się dziać w pobliżu pewnych charakterystycznych obiektów takich jak te. http://shegy.webpark.pl/315-500x500.jpg http://shegy.webpark.pl/317-500x500.jpg http://shegy.webpark.pl/319-500x500.jpg Jestem ciekaw waszych opinii Tweety spróbuj tutaj >>>http://shegy.webpark.pl/lala6a.avi Nara
Kris_R Napisano 25 Wrzesień 2004 Napisano 25 Wrzesień 2004 Wiesz... zgubiłeś balans... musisz pilnować równowagi ciała... przy obrocie ciała cały ruch wychodzi z miednicy, z bioder. Jeśli rozpoczniesz w złym kierunku, a potem w locie go zmienisz, to wrażenie jest takie dzikie właśnie...
MnC Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 jak dla mnie bomb@ :] Fajnie tanczy :]]] Daj jej jeszcze gwizdek :}}}
Rekomendowane odpowiedzi