Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

problem jest nastepujący... w koncowym renderze brakuje mi takiego wykonczenia coś jakby "blask", tzn. nie umiem osiągnąć efektu błysku szkła, chromu, lakieru, kanty nieraz tez powinny miec w niektorych brylach taki blask. Wszystko jest matowe. zadnym z parametrom w ps nie idzie tego podkrecić, jedynie recznie bawiac sie rozjasnianiem (swiatla, cienie, polcienie), ale to i tak nie jest do konca to co powinno byc.

co moze byc przyczyną takiego efektu? czy odpowiada za to proces postprodukcji (któryś z render elements)?

 

w materiałach subdivy ustawione sa na 16 podobnie jak i same zrodla swiatla

w ustawieniach vray w light cache zaznaczylem opcje use for glossy rays

czy w 3ds trzeba uzyc jakiegos efektu (vray lens effects)?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokaz jakies przyklady, bo tak to mozna ci odpowiedziec bardzo ogolnie tylko. Napewno wplyw na to maja materialy i jak oswietlasz scene, co do post produkcji to passy takie jak reflection, gloss, lighting powinny pomoc w wyizolowaniu elementow ktore maja sie blyszczec.

Napisano

Polecam poumieszczac to tu, to tam plane'y z illuminacja niewidoczne dla kamery (w ustawieniach obiektu zadbaj o to aby wylaczyc rzucanie GI przez obiekt). Dzieki temu uzyskasz dodatkowe refleksy (tego wlasnie szukasz) w oczekiwanych miejscach.

 

Pozdrawiam,

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności