Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

problem jest nastepujący... w koncowym renderze brakuje mi takiego wykonczenia coś jakby "blask", tzn. nie umiem osiągnąć efektu błysku szkła, chromu, lakieru, kanty nieraz tez powinny miec w niektorych brylach taki blask. Wszystko jest matowe. zadnym z parametrom w ps nie idzie tego podkrecić, jedynie recznie bawiac sie rozjasnianiem (swiatla, cienie, polcienie), ale to i tak nie jest do konca to co powinno byc.

co moze byc przyczyną takiego efektu? czy odpowiada za to proces postprodukcji (któryś z render elements)?

 

w materiałach subdivy ustawione sa na 16 podobnie jak i same zrodla swiatla

w ustawieniach vray w light cache zaznaczylem opcje use for glossy rays

czy w 3ds trzeba uzyc jakiegos efektu (vray lens effects)?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 915
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokaz jakies przyklady, bo tak to mozna ci odpowiedziec bardzo ogolnie tylko. Napewno wplyw na to maja materialy i jak oswietlasz scene, co do post produkcji to passy takie jak reflection, gloss, lighting powinny pomoc w wyizolowaniu elementow ktore maja sie blyszczec.

Napisano

Polecam poumieszczac to tu, to tam plane'y z illuminacja niewidoczne dla kamery (w ustawieniach obiektu zadbaj o to aby wylaczyc rzucanie GI przez obiekt). Dzieki temu uzyskasz dodatkowe refleksy (tego wlasnie szukasz) w oczekiwanych miejscach.

 

Pozdrawiam,

Artur

Napisano
  • Autor
Może po prostu popracuj nad shaderami;)

 

o których parametrach piszesz? na co zwrocic glownie uwage?

Napisano

na sekcje reflection w materiale, współczynnik ior fresnel, kolor umieszczony przy reflection ma znaczenie dla powstawania odbić dodaj mapki np fallof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.