Grzessko Napisano 12 Kwiecień 2014 Napisano 12 Kwiecień 2014 Witam Panowie Jestem nowy w 3d więc z góry przepraszam za pewnie głupie pytanie :) Uczę się modo który ma być moim "pomocnikiem" przy robieniu bardziej skomplikowanych koncept artów. Zobaczyłem live stream jednego artysty 3d http://www.livestream.com/snefer/video?clipId=pla_45c1f8a4-7ee4-44a8-98a7-33efb45c2e03&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb a dokładnie 28:25 Zobaczcie jak on dodaje te śruby które są w wgłębieniu. Gdyby to był normalny obiekt to luz ale jakim prawem on dodaje dziurę do innego obiektu w ten sposób. Z tego co sie uczę do tej pory nie myślałem że to jest możliwe. Męczy mnie to bo to ogromne ułatwienie. Z góry dzięki za pomoc !
uzumakishadow Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Wyglada to jak tool meshpaint. Przy odpowiednim modelu sruby mozna uzyskac iluzje ze to wglebienie (model sruby jest w odleglosci od powierzchni). - - - Połączono posty - - - On siedzi w gamearcie wiec moze jest jakis patent ze przy bakowaniu taki detal mozna wypiec na powierzchni anie ponad nia (ew. czyszczenie).
Azbesty Napisano 13 Kwiecień 2014 Napisano 13 Kwiecień 2014 Ta sztuczka nazywa się floating geometry.
Grzessko Napisano 13 Kwiecień 2014 Autor Napisano 13 Kwiecień 2014 Dzięki wielkie za wytłumaczenie chłopaki !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się