Skocz do zawartości

Modo- Wgłębienia jako niezależne obiekty


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Panowie

 

 

Jestem nowy w 3d więc z góry przepraszam za pewnie głupie pytanie :)

Uczę się modo który ma być moim "pomocnikiem" przy robieniu bardziej skomplikowanych koncept artów.

Zobaczyłem live stream jednego artysty 3d

http://www.livestream.com/snefer/video?clipId=pla_45c1f8a4-7ee4-44a8-98a7-33efb45c2e03&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb

 

a dokładnie 28:25

 

Zobaczcie jak on dodaje te śruby które są w wgłębieniu. Gdyby to był normalny obiekt to luz ale jakim prawem on dodaje dziurę do innego obiektu w ten sposób.

Z tego co sie uczę do tej pory nie myślałem że to jest możliwe. Męczy mnie to bo to ogromne ułatwienie.

 

Z góry dzięki za pomoc !

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyglada to jak tool meshpaint. Przy odpowiednim modelu sruby mozna uzyskac iluzje ze to wglebienie (model sruby jest w odleglosci od powierzchni).

attachment.php?attachmentid=94683&stc=1&d=1397414088

 

- - - Połączono posty - - -

 

On siedzi w gamearcie wiec moze jest jakis patent ze przy bakowaniu taki detal mozna wypiec na powierzchni anie ponad nia (ew. czyszczenie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności