Jump to content

Modo- Wgłębienia jako niezależne obiekty


Grzessko
 Share

Recommended Posts

Witam Panowie

 

 

Jestem nowy w 3d więc z góry przepraszam za pewnie głupie pytanie :)

Uczę się modo który ma być moim "pomocnikiem" przy robieniu bardziej skomplikowanych koncept artów.

Zobaczyłem live stream jednego artysty 3d

http://www.livestream.com/snefer/video?clipId=pla_45c1f8a4-7ee4-44a8-98a7-33efb45c2e03&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb

 

a dokładnie 28:25

 

Zobaczcie jak on dodaje te śruby które są w wgłębieniu. Gdyby to był normalny obiekt to luz ale jakim prawem on dodaje dziurę do innego obiektu w ten sposób.

Z tego co sie uczę do tej pory nie myślałem że to jest możliwe. Męczy mnie to bo to ogromne ułatwienie.

 

Z góry dzięki za pomoc !

Link to comment
Share on other sites

Wyglada to jak tool meshpaint. Przy odpowiednim modelu sruby mozna uzyskac iluzje ze to wglebienie (model sruby jest w odleglosci od powierzchni).

attachment.php?attachmentid=94683&stc=1&d=1397414088

 

- - - Połączono posty - - -

 

On siedzi w gamearcie wiec moze jest jakis patent ze przy bakowaniu taki detal mozna wypiec na powierzchni anie ponad nia (ew. czyszczenie).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy