Chocobo Napisano 23 Kwiecień 2014 Napisano 23 Kwiecień 2014 witam, W 3dsie siedze nie od dziś, ale mam dość błahy problem. Mianowicie robie model szacha i mam problem z przesunięciem 6 wypustek na zewnątrz. Zaznaczam górną powierzchnie wypustek i za pomocą mova przesuwam je, ale wszystkie idą w jedną stronę. Próbowałem z różnymi opcjami np. local, world, parent itp. ale efekt ten sam. Zmieniałem też wspólny środek ale nic to nie dało. Jak zrobić żeby rozchodziły się we wszystkich kierunkach równo względem środka szacha? Zaznaczenie każdej wypustki z osobna odpada bo to było by pracochłonne i nigdy nie dałbym rady ustawić ich idealnie w takiej samej pozycji, po za tym to nie zbyt elegancje czy też profesjonalne podeście. Już nie raz miałem ten sam problem przy wcześniejszych projektach, ale zawsze wybierałem tą mniej elegancką opcje, ale z twierdziłem że trzeba się tego wreszcie nauczyć :) https://www.dropbox.com/s/ypzplod7ttbkpmp/1.jpg https://www.dropbox.com/s/t4s13in6mr4lf4g/2.jpg
2013 Napisano 23 Kwiecień 2014 Napisano 23 Kwiecień 2014 Zaznacz vertexy a nie poligony i skalujesz. 1
Adder Napisano 24 Kwiecień 2014 Napisano 24 Kwiecień 2014 a jeśli nie chcesz stracić skali możesz wywalić 5/6 obiektu a resztę arrayem albo instancjami poobracanymi. wtedy będziesz widział zmiany na wszystkim na bieżąco. 1
Chocobo Napisano 24 Kwiecień 2014 Autor Napisano 24 Kwiecień 2014 macie racje! Dlaczego na to nie wpadłem wcześniej? No nic, dzięki wam za pomoc. Jednak co 3 głowy to nie jedna :D pozdrawiam PS. Lecą do was punkty :)
Adder Napisano 24 Kwiecień 2014 Napisano 24 Kwiecień 2014 Jest takie powiedzonko: "takich trzech jak nas dwóch nie ma ani jednego." Można przerobić to na trzy osobowe:P Dzięki za rep.
Rekomendowane odpowiedzi