Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Czy jest szybki sposób na przemieszczenie obiektu chwytając jego jeden z wierzchołków i przyciągnąć ten obiekt w odniesnieniu do tego wierzchołka do innego wierzchołka innego podobiektu wzdłuż tylko jednej osi ?

Mam nadzieje, że zrozumiałe :P

Niestety dodatkowym utrudnieniem jest tu to, że oba podobiekty są jednym obiektem - paneli w "garment maker" nie da sie rozdzielić. Gdyby były oddzielnymi obiektami to w hierarchii zablokował bym osie w "move".

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Włączasz "snap to vertex".

2. Zaznaczasz polygony/obiekt

3. Zaznaczasz oś po której maja zostać przesunięte polygony/lub obiekt

4. najeżdżasz kursorem na vertex który chcesz snapować, i przesuwasz do tego do którego chcesz przykleić.

Napisano
  • Autor

hehe. Ale numer. Nie wiedziałem, że tak w viewporcie można sobie po prostu zaznaczać oś lub płaszczyzny wzdłuż których mająbyć snapowane vertexy obiektów. W sumie intuicyjne a tu taka zagwozdka ... Dzięki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności