satach Napisano 30 Kwiecień 2014 Share Napisano 30 Kwiecień 2014 Witam. Czy jest szybki sposób na przemieszczenie obiektu chwytając jego jeden z wierzchołków i przyciągnąć ten obiekt w odniesnieniu do tego wierzchołka do innego wierzchołka innego podobiektu wzdłuż tylko jednej osi ? Mam nadzieje, że zrozumiałe :P Niestety dodatkowym utrudnieniem jest tu to, że oba podobiekty są jednym obiektem - paneli w "garment maker" nie da sie rozdzielić. Gdyby były oddzielnymi obiektami to w hierarchii zablokował bym osie w "move". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 30 Kwiecień 2014 Share Napisano 30 Kwiecień 2014 1. Włączasz "snap to vertex". 2. Zaznaczasz polygony/obiekt 3. Zaznaczasz oś po której maja zostać przesunięte polygony/lub obiekt 4. najeżdżasz kursorem na vertex który chcesz snapować, i przesuwasz do tego do którego chcesz przykleić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satach Napisano 30 Kwiecień 2014 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2014 hehe. Ale numer. Nie wiedziałem, że tak w viewporcie można sobie po prostu zaznaczać oś lub płaszczyzny wzdłuż których mająbyć snapowane vertexy obiektów. W sumie intuicyjne a tu taka zagwozdka ... Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi