Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Czy jest szybki sposób na przemieszczenie obiektu chwytając jego jeden z wierzchołków i przyciągnąć ten obiekt w odniesnieniu do tego wierzchołka do innego wierzchołka innego podobiektu wzdłuż tylko jednej osi ?

Mam nadzieje, że zrozumiałe :P

Niestety dodatkowym utrudnieniem jest tu to, że oba podobiekty są jednym obiektem - paneli w "garment maker" nie da sie rozdzielić. Gdyby były oddzielnymi obiektami to w hierarchii zablokował bym osie w "move".

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Włączasz "snap to vertex".

2. Zaznaczasz polygony/obiekt

3. Zaznaczasz oś po której maja zostać przesunięte polygony/lub obiekt

4. najeżdżasz kursorem na vertex który chcesz snapować, i przesuwasz do tego do którego chcesz przykleić.

Napisano
  • Autor

hehe. Ale numer. Nie wiedziałem, że tak w viewporcie można sobie po prostu zaznaczać oś lub płaszczyzny wzdłuż których mająbyć snapowane vertexy obiektów. W sumie intuicyjne a tu taka zagwozdka ... Dzięki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.