Skocz do zawartości

Tworzenie obiektu o lustrzanym odbiciu [Help]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Realizuje jeden z moich projektów i mam lewy but wymodelowany w Blenderze.

Widziałem jak ludzie robią w Zbrushu coś takiego że jak dodają jakiś obiekt to o odwróconej symetrii się tworzy obok taki sam

(w moim przypadku by to był prawy but).

 

Wicie jak to zrobić?

 

Pozdrawiam Fadzu

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Koipia subtoola + Deformation -> Mirror

Albo prościej. Zplugins -> subtool master. Tam sobie wybierasz mirror, załatwia za ciebie sprawę z subdivami od razu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności