Fadzu Napisano 11 Maj 2014 Napisano 11 Maj 2014 Witam Realizuje jeden z moich projektów i mam lewy but wymodelowany w Blenderze. Widziałem jak ludzie robią w Zbrushu coś takiego że jak dodają jakiś obiekt to o odwróconej symetrii się tworzy obok taki sam (w moim przypadku by to był prawy but). Wicie jak to zrobić? Pozdrawiam Fadzu
Monio Napisano 11 Maj 2014 Napisano 11 Maj 2014 Koipia subtoola + Deformation -> Mirror Albo prościej. Zplugins -> subtool master. Tam sobie wybierasz mirror, załatwia za ciebie sprawę z subdivami od razu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się