Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Realizuje jeden z moich projektów i mam lewy but wymodelowany w Blenderze.

Widziałem jak ludzie robią w Zbrushu coś takiego że jak dodają jakiś obiekt to o odwróconej symetrii się tworzy obok taki sam

(w moim przypadku by to był prawy but).

 

Wicie jak to zrobić?

 

Pozdrawiam Fadzu

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Koipia subtoola + Deformation -> Mirror

Albo prościej. Zplugins -> subtool master. Tam sobie wybierasz mirror, załatwia za ciebie sprawę z subdivami od razu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności