Skocz do zawartości

Motion Builder - problem


Gość JakubAntoniuk

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JakubAntoniuk

Witam wszystkich.

Hobbystycznie bawię się Blenderem i chciałbym wykonać model 3d animowanego człowieczka, mam wykorzystać animację z istniejącego już modelu zapisanego w FBX-ie. Oczywiście Blender wczyta mi tylko model postaci, kościec a tym bardziej animacji nie wczyta. Dowiedziałem się, że można użyć Motion Buildera do"wyciągnięcia" animacji i zapisania jej w formacie BVH, który Blender ogarnia. Ściągnąłem sobie wersję próbną Motion Buildera. Zainportowałem sobie FBX-a po przez File -> Motion file import... Na scenie pojawia się kościec, jak odpalam animację wszystko pięknie się pokazuje, kości wywijają fikołki tak jak powinny. Chcę to teraz zaimportować do pliku BVH. Klikam File -> Motion file export... i wywala mi komunikat "Selected models must form a hierarchy". Co robię źle? Zapewne coś jeszcze trzeba zrobić po drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

poszukaj czy FBX i BVH nie mają różnej formy kostnej - ilość kości i odpowiednie ich nazwy mogą się różnić, przez co nie bardzo wie o co chodzi. Taki tylko luźny pomysł rzucam, bo sam miałem jakiśtaki prodobny problem w tej materii jak tykałem się tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności