Gość JakubAntoniuk Napisano 11 Maj 2014 Share Napisano 11 Maj 2014 Witam wszystkich. Hobbystycznie bawię się Blenderem i chciałbym wykonać model 3d animowanego człowieczka, mam wykorzystać animację z istniejącego już modelu zapisanego w FBX-ie. Oczywiście Blender wczyta mi tylko model postaci, kościec a tym bardziej animacji nie wczyta. Dowiedziałem się, że można użyć Motion Buildera do"wyciągnięcia" animacji i zapisania jej w formacie BVH, który Blender ogarnia. Ściągnąłem sobie wersję próbną Motion Buildera. Zainportowałem sobie FBX-a po przez File -> Motion file import... Na scenie pojawia się kościec, jak odpalam animację wszystko pięknie się pokazuje, kości wywijają fikołki tak jak powinny. Chcę to teraz zaimportować do pliku BVH. Klikam File -> Motion file export... i wywala mi komunikat "Selected models must form a hierarchy". Co robię źle? Zapewne coś jeszcze trzeba zrobić po drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satach Napisano 22 Maj 2014 Share Napisano 22 Maj 2014 poszukaj czy FBX i BVH nie mają różnej formy kostnej - ilość kości i odpowiednie ich nazwy mogą się różnić, przez co nie bardzo wie o co chodzi. Taki tylko luźny pomysł rzucam, bo sam miałem jakiśtaki prodobny problem w tej materii jak tykałem się tego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 22 Maj 2014 Share Napisano 22 Maj 2014 JakubAntoniuk zaznacz kości które chcesz eksportować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się