Skocz do zawartości

PFlow i mParticles - zamułka na maxa 2014


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

 

Mam sobie scenke, eksplodujacy pojemnik w slow-motion. Jego rozerwanie zrobilem na mParticles (kiedys ToolBox). Glowny solver mP World zbejkowałem.

 

 

Teraz chcialem by czesci metalowe generowały nowe particle. Czyli do juz zbejkowanego PF dodalem na koncu spawna (wysoko 500/sec), potem split amount 95% i delete - zeby naturalnie rozrzedzic particle.

 

 

No i odpalam. Pierwszy, drugi, trzeci, czwarty raz super szybko. Potem zaczyna cos spowalniac. Tak przy 20tym odtworzeniu spada ponizej 1pfs!!!

 

 

Chodzi o to ze za kazdym razem jak robie podglad w viewporcie to zamułka coraz wieksza. Ilosc wygenerowanych nowych particli to jakas smieszna ilosc, 3-5tys. Probowalem sobie cachowac te nowe stworzone particle w nowym evencie ale nic to nie daje, jakby wcale nie korzystal z cache. Czesto przy zapisywaniu sceny crashuje mi tez maxa.

 

 

Jakies pomysly?

 

 

temp.jpg

click image upload

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności