Juzwa Napisano 14 Maj 2014 Napisano 14 Maj 2014 Witam, Mam sobie scenke, eksplodujacy pojemnik w slow-motion. Jego rozerwanie zrobilem na mParticles (kiedys ToolBox). Glowny solver mP World zbejkowałem. Teraz chcialem by czesci metalowe generowały nowe particle. Czyli do juz zbejkowanego PF dodalem na koncu spawna (wysoko 500/sec), potem split amount 95% i delete - zeby naturalnie rozrzedzic particle. No i odpalam. Pierwszy, drugi, trzeci, czwarty raz super szybko. Potem zaczyna cos spowalniac. Tak przy 20tym odtworzeniu spada ponizej 1pfs!!! Chodzi o to ze za kazdym razem jak robie podglad w viewporcie to zamułka coraz wieksza. Ilosc wygenerowanych nowych particli to jakas smieszna ilosc, 3-5tys. Probowalem sobie cachowac te nowe stworzone particle w nowym evencie ale nic to nie daje, jakby wcale nie korzystal z cache. Czesto przy zapisywaniu sceny crashuje mi tez maxa. Jakies pomysly? click image upload
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się