Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam już długi czas zastanawiałem się nad stworzeniem modelu głowy ale zawsze brakowało mi czasu teraz mam sporo wolnego więc zebrałem siły i mam parę pytań.

 

-Lepiej najpierw nauczyć się modelowania a potem rzeźbienia czy może samo modelowanie na początek wystarczy(Jestem początkującym grafikiem ale podstawy 3ds max i zbrush mam obcykane)

-Jaką metodą zacząć modelowanie głowy w internecie widziałem mnóstwo np box+turbosmooth lub modelowanie rozpoczęte od oczu.

-Jakieś porady ? i byłbym wdzięczny jeśli ktoś by mógł mi w paru punktach powiedzieć jak ma przebiegać modelowanie głowy.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 948
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Według mnie obecnie nie ma bardzo sensu uczyć się modelowania obiektów organicznych 'tradycyjnym' polygonowym modelowaniem.

Dużo wygodniej i szybciej jest wyrzeźbić głowę w ZBrushu, Mudboxie czy innym programie z możliwością rzeźbienia a potem w zależności od potrzeb zrobić retopo.

Co do obiektów mechanicznych to według mnie niektóre rzeczy łatwiej zrobić tradycyjnie, chociaż i tutaj zbrush mocno się wgryza.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.