Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam już długi czas zastanawiałem się nad stworzeniem modelu głowy ale zawsze brakowało mi czasu teraz mam sporo wolnego więc zebrałem siły i mam parę pytań.

 

-Lepiej najpierw nauczyć się modelowania a potem rzeźbienia czy może samo modelowanie na początek wystarczy(Jestem początkującym grafikiem ale podstawy 3ds max i zbrush mam obcykane)

-Jaką metodą zacząć modelowanie głowy w internecie widziałem mnóstwo np box+turbosmooth lub modelowanie rozpoczęte od oczu.

-Jakieś porady ? i byłbym wdzięczny jeśli ktoś by mógł mi w paru punktach powiedzieć jak ma przebiegać modelowanie głowy.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Według mnie obecnie nie ma bardzo sensu uczyć się modelowania obiektów organicznych 'tradycyjnym' polygonowym modelowaniem.

Dużo wygodniej i szybciej jest wyrzeźbić głowę w ZBrushu, Mudboxie czy innym programie z możliwością rzeźbienia a potem w zależności od potrzeb zrobić retopo.

Co do obiektów mechanicznych to według mnie niektóre rzeczy łatwiej zrobić tradycyjnie, chociaż i tutaj zbrush mocno się wgryza.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności