Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy mi sie wydaje czy nie ma tu cieni ? :) Zakladam ze to v-ray. Wylacz w opcjach swiatla store with irradiance map. Ale to pewnie tylko testy ;)

Apropo modelingu to cos za gruby chyba ten stolik po prawej stronie.

Napisano

fakt cieni jeszcze nie ma...to się oczy-wiście zmieni...co do renderera to mental

a ten "stolik" nie jest "stolikowaty" tylko jest murowany i tak jak ściany obłożony kafelkami, więc myślę że grubośc będzie ok, ale to jeszcze wyjdzie potem

Napisano

Jeszcze jedno mnie gryzie czy kibelek nie jest za nisko oraz czy wanna nie powinna byc troche wyzsza ? Bo takie odnosze wrazenie patrzac na wysokosc okna.

Napisano

no i brakuje ci jeszcze spłuczki a przynajmniej przycisku do spuszczzania wody a papier lepiej by wyglądał po prawej stronie od kibelka bo tak to pod nim stoi szczotka a po prawe stronie jest pusto

Napisano
Jeszcze jedno mnie gryzie czy kibelek nie jest za nisko oraz czy wanna nie powinna byc troche wyzsza ? Bo takie odnosze wrazenie patrzac na wysokosc okna.

 

okienko jest właśnie dość wysoko, kibelek ma ok 60 cm wysokości więc chyba jest ok

Napisano

Proporcje:

wysokość siedziska wc: 40cm

wysokość górnej krawędzi umywalki: 80-85 cm

wysokość umywalki: 15-20 cm

wysokość górnej krawędzi wanny: 50-60cm

szerokość rantu wanny: 6-8cm

wysokość zabudowy gebeitu: w zasadzie dowolna, ale nie niższa niż ok. 85 cm

wymiar wanny: wygodna owalna to ok 180x85 cm

 

Wydaje mi się, że proporcje umywalki do regału pod nią są niewłaściwe (umywalka powinna być większa chyba), poza tym rant wanny jest za szeroki i za obły.

Napisano

Napewno do poprawy:

- żółte płytki dosłownie zawinięte na górną część blatu - tak to nawet z mozaiką Bisazzy się nie da;)

- fugi napewno cieńsze - 3mm

- ciągle brak syfonu pod umywalką i baterii - szkoda że tego nie ma bo cały odbiór tej "miski" jako umywalki jest bardzo zakłócony.

- i właśnie - umywalka napewno większa

To tyle na razie

 

Pozdrawiam

Napisano

Dla mnie ciut za wysoki poziom radiosity (wszystko wygląda jak po kilku dniach w Czarnobylu) nie znam się na 3D Maxie ale na pewno można tam ściągnąć poziom bounces.

Pozdrawiam

Napisano

w pokrywie kosza pod umywalką odbija się dół stolika z płytek... no i problem w tym że od spodu nie ma żadnych płytek...

no i ciągle za mocne są te odbicia od stolika... wygląda tak jakby miał zamontowane pod płytkami małe halogenki

Napisano

Bacry: ja mam płytki od spodu! powiedz mi jak to wygląda kiedy jakiś facet z przyczyn niezależnych (czyt. schlał się) upada na podłogę i widzi... gipsowe zacierki, szpachlę i ogólny syf i brud???

jeśli otwór ma więcej niż 20 cm wys. to powinno sie położyć płytki choćby na czystość bo kupa brudu zbiera się w zagłebieniach gipsu, nie mówiąc już o walorach estetycznych...

Dla mnie powinny byc płytki od spodu.

Napisano

Koledzy mają rację. Wszystko się świeci, zwłaszcza umywalka. To chyba wina materiałów, bo na pierwszym renderze się mniej świeciło - no, chyba że zmieniłeś ustawienia świateł i GI. Poza tym mnie bardzo razi ten rozbłysk między wanną a podłogą.

Nadal rażą proporcje umywalki i regału umywalkowego (może dlatego, że proporcji ogólnie w ogóle nie zmieniłeś;). Płytki na regale umywalkowym w poziomie są szersze niż w pionie - to dlatego, bo chciałeś, aby nie było "docinków" płytek. To jednak bierze się pod uwagę na samym początku projektowania - jeśli płytka ma wymiar 20x20, to postument musi mieć szerokość wielokrotności dwudziestu + fug między płytkami. Pionem zwykle nie możemy operować, bo musi on mieć wymiar wynikający z ergonomii. Wtedy jedziemy z płytkami od górnej krawędzi postumentu, a ewentualną "docinkę" niewymiarową zostawiając przy podłodze (może też ona służyć za rodzaj cokołu).

Rozdrabniam się tak, bo z wileu rzeczy nie zdajemy sobie sprawy, a to właśnie one zwracają największą uwagę, jeśli są zrobione źle.

Polecam nie nakładać mapy z płytkami, tylko "wyrzeźbić" każdą płytkę z osobna - wtedy ma się większą kontrolę nad ich ułożeniem.

 

Co do GI, to nie mogę zbyt wiele doradzić - sama jestem na etapie testowania różnych wariantów;-) Myślę jednak, że na początek dobrym rozwiązaniem będzie ustawienie difultowe z fotonami + 2 światła: direct i omni (lub Vray) na wysokości okna. U mnie to zdaje egzamin - już niedługo update:-)

Napisano

moim skromnym zdaniem swiatlo do bani, przez okno wogole nie wpada, kubki sie swieca, szyba niema IOR szyby i ogolnie samoalo sampli w irradiance bo wsztsko lata w powietrzu, ale nie poddawaj sie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności