gryzon Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 Gdy utworzę nową mapę na modelu i zacznę go malować to tworzy w tej teksturze jednocześnie maskę. Zastanawiałem się czy dało by się teraz malować tą teksturę nie zmieniając maski. Da się coś takiego zrobić?
gryzon Napisano 25 Maj 2014 Autor Napisano 25 Maj 2014 Już tłumaczę. Załóżmy że dla mesha z rozłożoną UV wybieram new image. Maluję na obiekcie coś (powiedzmy że będzie do kwadrat:) ) I teraz mając namalowany ten kwadrat wybieram inny kolor i maluje po kwadracie i maska nie pozwala abym zamalował czegoś po za kwadratem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się