Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, rozpoczalem postac potwora, ktora bedzie wykorzystana do animacji, i mam pewien problem:

jakie moze miec zakonczenie (tzn konczyny) ten potwor??, nie wiem czy ide w dobra strone bo chce zrobic mu takie konczyny jakie ma gollum w "LOTR"

 

twarz oczywiscie nie jest jeszcze skonczona, ale musze wiedziec mniej wiecej jak cala postac ma wygladac ;mam swoja "wizje" ale chcialbym sie poradzic Was,

moze ktos zapoda jakies referki innych potworow?

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dzieki, przyda sie na pewno

...moge Cie zapewnic ze kly maja dobra proporcje:) (jeszcze dorobie dolne) :)

pzdr

Napisano

Fajny ten monster. jakie sa twoje zamiary? Odrażający, czy taki jakby delikatny? Bo teraz to jakos mnie nie przestraszył :) Jak walnieś jakąs fajną texturke to bedzie git. A co do konczyn to proponuje takie w rodzaju aliensa, czyli długie, troche kanciaste palce, najlepiej 4. To tyczy się dłoni oraz stóp.

 

pozdr

Napisano

Hmmm ... Ten potworek bardzo przypomina mi Gargulca z miasta Tower z HoMM 3 :], tylko ze tamten mial jeszcze skrzydla :].

Pozdro

Napisano
  • Autor

dzieki wielkie za komentarze i rady;

siatke low-poly dam jutro i mam nadzieje ze jakies update'y

ten potwor ma byc czarnym charakterem, czyli zly i odrazajacy i mam nadzieje ze texturka da taki efekt

pzdr

Napisano
Odrażający, czy taki jakby delikatny?

LOL

ja bym tam go widział jako potwornego potwora :>

Napisano
  • Autor

siatka i maly update;

troche wolno bedzie mi to teraz szlo, ale to przez wiele innych obowiazkow na glowie

pzdr

Napisano

qrcze! po namyśle myśle ze lepiej by wyglądał tak:

http://www.cale.com/brom/images/monster.gif

chodzi mi o całość bo np: duże uszy nie pasują do drobnej postaci (chyba, że komiks albo model dla jaj) po za tym mógłbyś zasiać na nim gęste futro (rude albo białe) albo chociaż małe skąpe kępi owłosienia (nie wiem co lepsze). no to tyle

pzdr

Napisano

hm...

 

no coz. ja wtrace swoje trzy grosze.

co do designu sie nie czepiam bo to malo istotne (np uszy ktore mi akurat pasuja i nie zgadzam sie zupelnie z tweety) natomiast czepie sie kilku detali.

pierwsza sprawa to oko. zly kat. w ten sposob w jaki jest to teraz wymodelowane albo koles bedzi emusial chodzic ze spuszczona glowa albo bedzie patrzyl caly czas w niebo. bedzie to poprostu glupio wygladac.

takich detali ktore mi sie jeszcze nie podobaja jest kilka. ogolnie kosci policzkowe, albo np zuchwa.

szyja, korpus slabiutki.... bardzo slaby. rozumiem ze to poczatek ale sama bryla jest juz slaba.

ogolnie klania sia anatomia porownawcza.

 

tyle odemnie.

pozdrawiam

P.

Napisano
  • Autor

dzieki, bede poprawial to o czym napisaliscie, choc:

->tweety- on ma sie szybko poruszac i zwinnie, wiec nie bardzo moze byc taki potezny jak ten z rysunku :)

->P. -umieszczam obrazek ktorym sie sugerowalem, ale nie zalezalo mi na IDEALNYM odwzorowaniu go

i moglbys wytlumaczyc o co chodzi ze bryla jest slaba, bo chetnie wzialbym sie za poprawe a nie wiem w czym rzecz (korpus juz zmienilem)

...i... bedzie w animacji wykorzystany wiec na szczegolach sie nie skupiam bo moj sprzet nie wytrzyma..

i dzieki za koment.

pzdr

 

 

EDIT: zabieram sie za zmiany szyi i korpusu "czyt. zaczne jutro od nowa" (uwidocznie mu obojczyki miedzy innymi i zrobie jednak korpus troche bardziej szczegolowy bo rzeczywiscie drazni brak detali)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności