Napisano 16 Wrzesień 200420 l witam, rozpoczalem postac potwora, ktora bedzie wykorzystana do animacji, i mam pewien problem: jakie moze miec zakonczenie (tzn konczyny) ten potwor??, nie wiem czy ide w dobra strone bo chce zrobic mu takie konczyny jakie ma gollum w "LOTR" twarz oczywiscie nie jest jeszcze skonczona, ale musze wiedziec mniej wiecej jak cala postac ma wygladac ;mam swoja "wizje" ale chcialbym sie poradzic Was, moze ktos zapoda jakies referki innych potworow?
Napisano 16 Wrzesień 200420 l no nie ma się do czego przyzczepić... trochę za duże sa te kły ale to tylko moje zdanie. jak go fajnie poteksturujesz to będzie czad :] a tu masz referek potworka: http://www.kj103fm.com/timages/page/gollum.jpg to tylko propozycja ale może to ci pomoże pozdrawiam...
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Autor dzieki, przyda sie na pewno ...moge Cie zapewnic ze kly maja dobra proporcje:) (jeszcze dorobie dolne) :) pzdr
Napisano 16 Wrzesień 200420 l fajny naprwde spoko wyglada sama buzia jak atakujacego weza:) pozdrawiam
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Fajny ten monster. jakie sa twoje zamiary? Odrażający, czy taki jakby delikatny? Bo teraz to jakos mnie nie przestraszył :) Jak walnieś jakąs fajną texturke to bedzie git. A co do konczyn to proponuje takie w rodzaju aliensa, czyli długie, troche kanciaste palce, najlepiej 4. To tyczy się dłoni oraz stóp. pozdr
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Hmmm ... Ten potworek bardzo przypomina mi Gargulca z miasta Tower z HoMM 3 :], tylko ze tamten mial jeszcze skrzydla :]. Pozdro
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Autor dzieki wielkie za komentarze i rady; siatke low-poly dam jutro i mam nadzieje ze jakies update'y ten potwor ma byc czarnym charakterem, czyli zly i odrazajacy i mam nadzieje ze texturka da taki efekt pzdr
Napisano 16 Wrzesień 200420 l Odrażający, czy taki jakby delikatny? LOL ja bym tam go widział jako potwornego potwora :>
Napisano 17 Wrzesień 200420 l Autor siatka i maly update; troche wolno bedzie mi to teraz szlo, ale to przez wiele innych obowiazkow na glowie pzdr
Napisano 17 Wrzesień 200420 l qrcze! po namyśle myśle ze lepiej by wyglądał tak: http://www.cale.com/brom/images/monster.gif chodzi mi o całość bo np: duże uszy nie pasują do drobnej postaci (chyba, że komiks albo model dla jaj) po za tym mógłbyś zasiać na nim gęste futro (rude albo białe) albo chociaż małe skąpe kępi owłosienia (nie wiem co lepsze). no to tyle pzdr
Napisano 17 Wrzesień 200420 l hm... no coz. ja wtrace swoje trzy grosze. co do designu sie nie czepiam bo to malo istotne (np uszy ktore mi akurat pasuja i nie zgadzam sie zupelnie z tweety) natomiast czepie sie kilku detali. pierwsza sprawa to oko. zly kat. w ten sposob w jaki jest to teraz wymodelowane albo koles bedzi emusial chodzic ze spuszczona glowa albo bedzie patrzyl caly czas w niebo. bedzie to poprostu glupio wygladac. takich detali ktore mi sie jeszcze nie podobaja jest kilka. ogolnie kosci policzkowe, albo np zuchwa. szyja, korpus slabiutki.... bardzo slaby. rozumiem ze to poczatek ale sama bryla jest juz slaba. ogolnie klania sia anatomia porownawcza. tyle odemnie. pozdrawiam P.
Napisano 17 Wrzesień 200420 l Autor dzieki, bede poprawial to o czym napisaliscie, choc: ->tweety- on ma sie szybko poruszac i zwinnie, wiec nie bardzo moze byc taki potezny jak ten z rysunku :) ->P. -umieszczam obrazek ktorym sie sugerowalem, ale nie zalezalo mi na IDEALNYM odwzorowaniu go i moglbys wytlumaczyc o co chodzi ze bryla jest slaba, bo chetnie wzialbym sie za poprawe a nie wiem w czym rzecz (korpus juz zmienilem) ...i... bedzie w animacji wykorzystany wiec na szczegolach sie nie skupiam bo moj sprzet nie wytrzyma.. i dzieki za koment. pzdr EDIT: zabieram sie za zmiany szyi i korpusu "czyt. zaczne jutro od nowa" (uwidocznie mu obojczyki miedzy innymi i zrobie jednak korpus troche bardziej szczegolowy bo rzeczywiscie drazni brak detali)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto