Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie.

 

Jestem początkujący jeśli chodzi o 3ds maxa jednak bardzo mi się to podoba i nie chcę wybijać sięz rytmu stąd też postanowiłem napisac. Jeśli pomyliłem dział to przepraszam ale nie za bardzo jest jeszcze tutaj zorientowany. Otóż mam taki problem. Na podstawie tutoriala który znalazem na yt robię wizualizację. Wszystko szło jak należy do czasu kiedy przyszło do zapełniania przestrzeni w pokoju. Sednem jest obraz który mimo ustawionego dość mocnego oświetlenia wciąż jest czarny. Kolega podpowiedział mi że może chodzić o ustawienia gamma ale mam ustawione 2.2 ( nie wiem czy dobrze ale znalazłem bardzo dużo tematów w których ludzie pisali że tak jest ok). Próbowałem też bawić się tym nadając różne wartości ale koniec końców efekt zawsze wychodził podobny jak nie jeszcze gorszy. Dodam ze obraz jest w ramach, białe tło, plus zdjęcie osobno w innym 'plane'. Mógłby ktoś rzucić jakąś radą jeśli chodzi o to jak ten obraz naprawić?

 

012159f7e876a.jpg.html

 

gdyby zdjęcie nie działało poniżej wstawiam link:

 

http://zapodaj.net/012159f7e876a.jpg.html

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 763
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na prawdę nikt nie wie jak pomóc?

Napisano

a przed tym obrazkiem jest szkło? jeśli tak to może FACE teo szkła jest ułożony odwrotnie (czyli tzw. do środka obrazu a nie na zewnątrz), albo to szkło jest źle zrobione i nie przepuszcza światła do samego obrazka...?

Napisano

1. przekręcone poligony na drugą stronę w szkle -zastosuj modyfikator normal

2. Nie zmapowana płaszczyzna na której znajduje się tekstura obrazka - zastosuj uvw map

3. Sprawdź czy w w materiale szkła masz w sekcji refraction postawiony ptaszek przy affect shadows jeśli nie to zaznacz. ( awaryjnie wrzuć na forum screena z ustawień szkła )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności