Gość piot Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 Witam serdecznie. Jestem początkujący jeśli chodzi o 3ds maxa jednak bardzo mi się to podoba i nie chcę wybijać sięz rytmu stąd też postanowiłem napisac. Jeśli pomyliłem dział to przepraszam ale nie za bardzo jest jeszcze tutaj zorientowany. Otóż mam taki problem. Na podstawie tutoriala który znalazem na yt robię wizualizację. Wszystko szło jak należy do czasu kiedy przyszło do zapełniania przestrzeni w pokoju. Sednem jest obraz który mimo ustawionego dość mocnego oświetlenia wciąż jest czarny. Kolega podpowiedział mi że może chodzić o ustawienia gamma ale mam ustawione 2.2 ( nie wiem czy dobrze ale znalazłem bardzo dużo tematów w których ludzie pisali że tak jest ok). Próbowałem też bawić się tym nadając różne wartości ale koniec końców efekt zawsze wychodził podobny jak nie jeszcze gorszy. Dodam ze obraz jest w ramach, białe tło, plus zdjęcie osobno w innym 'plane'. Mógłby ktoś rzucić jakąś radą jeśli chodzi o to jak ten obraz naprawić? gdyby zdjęcie nie działało poniżej wstawiam link: http://zapodaj.net/012159f7e876a.jpg.html
Hris Napisano 3 Czerwiec 2014 Napisano 3 Czerwiec 2014 a przed tym obrazkiem jest szkło? jeśli tak to może FACE teo szkła jest ułożony odwrotnie (czyli tzw. do środka obrazu a nie na zewnątrz), albo to szkło jest źle zrobione i nie przepuszcza światła do samego obrazka...?
skalpel3d Napisano 4 Czerwiec 2014 Napisano 4 Czerwiec 2014 1. przekręcone poligony na drugą stronę w szkle -zastosuj modyfikator normal 2. Nie zmapowana płaszczyzna na której znajduje się tekstura obrazka - zastosuj uvw map 3. Sprawdź czy w w materiale szkła masz w sekcji refraction postawiony ptaszek przy affect shadows jeśli nie to zaznacz. ( awaryjnie wrzuć na forum screena z ustawień szkła )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się