gemmi Napisano 3 Czerwiec 2014 Napisano 3 Czerwiec 2014 Witam, Szybkie pytanie :) W jaki sposób w ZB zrobić wiele klonów tego samego obiektu tak żeby hmmm... przeliczył tylko jeden a nie wszystkie co zaoszczędzi mi polygony :> Da się zrobić coś takiego? Przykład: mam zrobioną jedną kłodę a chcę ją powielić i mieć z niej całą paletę kłód.
ch3steros Napisano 3 Czerwiec 2014 Napisano 3 Czerwiec 2014 tak jak pisał klicek nie ma instancjowania w Zetce, ale jedyne co możesz to sklonować normalnie(ctrl i move), a potem kombinować symetrią, tylko tutaj jak będziesz klonować to takie same odległości co by symetria działała poprawnie.
gemmi Napisano 3 Czerwiec 2014 Autor Napisano 3 Czerwiec 2014 Dziękuję za szybką odpowiedz :) Mam rozumieć, że w takim wypadku najlepiej przenieść sobie to do 3ds-maxa i tam się bawić? Możecie mi tylko jeszcze napisać jak nazywa się ta funkcja? Bo pod "instantiating/instancjowanie" nic nie znalazłem :/
michalo Napisano 3 Czerwiec 2014 Napisano 3 Czerwiec 2014 W zasadzie to zbrush to potrafi, mniej więcej. Mozesz kombinować, funkcja ta nazywa się MicroMesh . http://pixologic.com/zbrush/features/MicroMesh/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się