Napisano 3 Czerwiec 201410 l Witam, Szybkie pytanie :) W jaki sposób w ZB zrobić wiele klonów tego samego obiektu tak żeby hmmm... przeliczył tylko jeden a nie wszystkie co zaoszczędzi mi polygony :> Da się zrobić coś takiego? Przykład: mam zrobioną jedną kłodę a chcę ją powielić i mieć z niej całą paletę kłód.
Napisano 3 Czerwiec 201410 l tak jak pisał klicek nie ma instancjowania w Zetce, ale jedyne co możesz to sklonować normalnie(ctrl i move), a potem kombinować symetrią, tylko tutaj jak będziesz klonować to takie same odległości co by symetria działała poprawnie.
Napisano 3 Czerwiec 201410 l Autor Dziękuję za szybką odpowiedz :) Mam rozumieć, że w takim wypadku najlepiej przenieść sobie to do 3ds-maxa i tam się bawić? Możecie mi tylko jeszcze napisać jak nazywa się ta funkcja? Bo pod "instantiating/instancjowanie" nic nie znalazłem :/
Napisano 3 Czerwiec 201410 l W zasadzie to zbrush to potrafi, mniej więcej. Mozesz kombinować, funkcja ta nazywa się MicroMesh . http://pixologic.com/zbrush/features/MicroMesh/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto