Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Szybkie pytanie :)

W jaki sposób w ZB zrobić wiele klonów tego samego obiektu tak żeby hmmm... przeliczył tylko jeden a nie wszystkie co zaoszczędzi mi polygony :>

Da się zrobić coś takiego?

 

Przykład: mam zrobioną jedną kłodę a chcę ją powielić i mieć z niej całą paletę kłód.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak jak pisał klicek nie ma instancjowania w Zetce, ale jedyne co możesz to sklonować normalnie(ctrl i move), a potem kombinować symetrią, tylko tutaj jak będziesz klonować to takie same odległości co by symetria działała poprawnie.

Napisano
  • Autor

Dziękuję za szybką odpowiedz :)

 

Mam rozumieć, że w takim wypadku najlepiej przenieść sobie to do 3ds-maxa i tam się bawić?

Możecie mi tylko jeszcze napisać jak nazywa się ta funkcja? Bo pod "instantiating/instancjowanie" nic nie znalazłem :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności