kszymon0 Napisano 4 Czerwiec 2014 Napisano 4 Czerwiec 2014 Mam mały problem ze szkłem. Dokładnie chodzi o szkło znajdujące się przed zdjęciem w antyramie. Antyrama składa się z szkła (cube), obrazka (plane) i płyty wiórowej (cube). W zależności od ustawienia kamery czasami pojawiają się artefakty takie jak np. trójkąt w którym jest inna cześć zdjęcia lub coś takiego: Shader szkła wygląda następująco Co mogę z tym zrobić?
Azbesty Napisano 4 Czerwiec 2014 Napisano 4 Czerwiec 2014 A szkło nie jest przypadkiem w tym samym miejscu? co obrazek/płótno?
ikkiz Napisano 4 Czerwiec 2014 Napisano 4 Czerwiec 2014 musisz odsunąć minimalnie, żeby się obiekty nie penetrowały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się