Roku Napisano 8 Czerwiec 2014 Share Napisano 8 Czerwiec 2014 Cześć wszystkim nazwa tematu nie oddaje głębi tego o co tu chodzi, a chodzi o to że mam 2 obiekty (postać człowieka ) i drugą postać człowieka, ale mniejszą po dziele ją na kilka elementów np: nogi, tors,głowa,ręce ale chce zachować proporcje i dokładne ustawienie pokaże to na przykładzie ss bo pewnie nie każdy będzie wiedział o co chodzi . Postać po lewej stronie jest oryginalna, a model po prawej chciał bym ustawić idealnie względem niej chodzi o wielkość długość rąk. Dało by rade coś takiego zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
triget Napisano 15 Czerwiec 2014 Share Napisano 15 Czerwiec 2014 Ustawiasz odpowiednio pivot i potem skalujesz. Ręce bym chyba przesuwał po vertexach delikatnie, żeby pasowały do postaci po lewej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roku Napisano 16 Czerwiec 2014 Autor Share Napisano 16 Czerwiec 2014 Ustawiasz odpowiednio pivot i potem skalujesz. Ręce bym chyba przesuwał po vertexach delikatnie, żeby pasowały do postaci po lewej. Dzięki spróbuje tak jak mi poradziłeś, a możesz mi powiedzieć czy nie dało by sie tego zrobić modyfikatorem symmetry i substitue ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
triget Napisano 17 Czerwiec 2014 Share Napisano 17 Czerwiec 2014 Symmetry na pewno się przyda, bo przecież będziesz edytował tylko jedną stronę modelu i skopiujesz wynik na drugą. Co do substitute to nie wiem. Nigdy tego nie używałem. Widziałem tylko filmik: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi