gemmi Napisano 9 Czerwiec 2014 Napisano 9 Czerwiec 2014 Witam ponownie, Mam kolejne łatwe pytanie na które nie mogę sobie odpowiedzieć. Stworzyłem w ZB model kłody, który ma powiedzmy 21mln polys, teksturuję sobie go za pomocą "brush-txtr" i wszystko wychodzi jak dla mnie ok. Jednak nie chcę sobie tak obciążać kompa więc zszedłem z 21mln na 1mln polys za pomocą za pomocą "Decimation Master". Nie widzę różnicy w modelu 21mln a 1mln. Jednak gdy chcę wrzucić na to teksturę już widać różnicę (wiem, że to jest logicze ;)) Moje pytanie: Czy da się zachować 1mln polys i oteksturować tak jak to jest w przypadki 21mln? Jak to zrobić, czego szukać? Mój przykład:
Monio Napisano 12 Czerwiec 2014 Napisano 12 Czerwiec 2014 Nie da się tak teksturować za pomocą teksturowania brushami żeby uzyskać większą jakość. Zbrush działa tak że koloruje vertexy więc jak masz ich mniej to masz też mniejsze pole do popisu w robieniu texy. Funkcja Spotlight teksturuje od razu na texę ale niestety tam masz tylko projekcje tektury więc normalne brushe odpadają. Możesz podzielić obiekt na subtoole żeby wygodniej się malowało i potem przed wypalaniem scalić wszystko mergem z opcją Weld.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się