Gość Mallagar Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 Witam wszystkich, Moje pytanie dotyczy sposobu wyświetlania obiektów w viewporcie. Chodzi o to , że na jednym z tutoriali , gdzie było o modelowaniu terenu, gość zrobił kopułę ,na którą rzucił później vray light material i dalej pod nią modelował teren itp. Jednak u niego ów kopuła była gdy się oddalił na viewporcie przezroczysta , natomiast jak ustawał już docelową kamerę vray'a wewnątrz widoczna była tekstura nieba. Wiecie możne jak to ustawić ? Dzięki z góry za odpowiedz.
Dynamico Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 Poszukaj informacji o backface cull (odpowiada za "newidoczność" płaszczyzn w viewporcie). Np. dla opisywanej przez Ciebie sfery w jej właściwościach (wyselekcjonuj sferę -> PPM -> properties -> general ) zaznacz wspomnianą wcześniej opcję.
Gość Mallagar Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 Bardzo dziękuje za odpowiedz. Tej opcji szukałem !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się