Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

 

Moje pytanie dotyczy sposobu wyświetlania obiektów w viewporcie. Chodzi o to , że na jednym z tutoriali , gdzie było o modelowaniu terenu, gość zrobił kopułę ,na którą rzucił później vray light material i dalej pod nią modelował teren itp. Jednak u niego ów kopuła była gdy się oddalił na viewporcie przezroczysta , natomiast jak ustawał już docelową kamerę vray'a wewnątrz widoczna była tekstura nieba. Wiecie możne jak to ustawić ?

 

Dzięki z góry za odpowiedz.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 633
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poszukaj informacji o backface cull (odpowiada za "newidoczność" płaszczyzn w viewporcie).

Np. dla opisywanej przez Ciebie sfery w jej właściwościach (wyselekcjonuj sferę -> PPM -> properties -> general ) zaznacz wspomnianą wcześniej opcję.

Napisano

Bardzo dziękuje za odpowiedz. Tej opcji szukałem !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności