Napisano 10 Czerwiec 201410 l Witam wszystkich, Moje pytanie dotyczy sposobu wyświetlania obiektów w viewporcie. Chodzi o to , że na jednym z tutoriali , gdzie było o modelowaniu terenu, gość zrobił kopułę ,na którą rzucił później vray light material i dalej pod nią modelował teren itp. Jednak u niego ów kopuła była gdy się oddalił na viewporcie przezroczysta , natomiast jak ustawał już docelową kamerę vray'a wewnątrz widoczna była tekstura nieba. Wiecie możne jak to ustawić ? Dzięki z góry za odpowiedz.
Napisano 10 Czerwiec 201410 l Poszukaj informacji o backface cull (odpowiada za "newidoczność" płaszczyzn w viewporcie). Np. dla opisywanej przez Ciebie sfery w jej właściwościach (wyselekcjonuj sferę -> PPM -> properties -> general ) zaznacz wspomnianą wcześniej opcję.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto