Qubejs Napisano 17 Czerwiec 2014 Share Napisano 17 Czerwiec 2014 (edytowane) Witam! Jak w tytule - tworzę krótką animację na obronę (wszystko dzieje się w przyszłości). Grafika 3D jest moim oczkiem w głowie od około 1,5 roku. Po przerobieniu multum tutoriali, przyszła pora na własną twórczość ;) Co jakiś czas będę wrzucał rendery i prosiłbym o komentarze - szczególnie te negatywne (co mogę poprawić itd.) Chętnie udzielę odpowiedzi na wszelkie pytania. Z góry dzięki i pozdrawiam! Na pierwszy ogień metro-concept (pierwszy model w miare ukończony) . Render prosto z Maya MentalRay. Edytowane 20 Czerwiec 2014 przez Qubejs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubejs Napisano 20 Czerwiec 2014 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2014 (edytowane) Powstaje kolejny model. Tym razem motor-concept. Na 2 renderze zachowanie podczas ostrego hamowania. Na 5 obniżone "zawieszenie" podczas wysokiej predkości. W ogóle nie mam pomysłu na wnętrze, ale przynajmniej nadwozie prezentuje się bardziej przyszłościowo... Edytowane 20 Czerwiec 2014 przez Qubejs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 4 Lipiec 2014 Share Napisano 4 Lipiec 2014 Witam, Nie chce się czepiać ale... 1) Jak ma skręcać ten motor? 2) Czy kierowca cokolwiek widzi co sie dzieje z przodu? (daj sobie kamerę do środka i zobacz czy cokolwiek widać) 3) Osłony kół - jeśli to motor to jak zamierzasz sprawić aby sie przechylał na boki skoro osłony są niemal równe z płaszczyzna podłoża 4) środek ciężkości moim zdaniem jest za bardzo przodu - ale ekspertem nie jestem. Poza tym motor trochę przypomina mi batmobil ;) nie wiem jeszcze czy to dobrze czy źle. Metro wygląda OK :) Pozdr. i jedź dalej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubejs Napisano 4 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2014 Właśnie dla takich uwag wrzuciłem rendery do tego działu :) 1. Myślę nad tylnymi kołami skrętnymi. 2. Tak juz sprawdzałem coś tam widać. Na usprawiedliwienie obecna "szybka" zrobiona jedynie na próbę, bo z początku w ogóle miało jej nie być. Kamery i wszystko widoczne na ekranach. - wciąż się nad tym zastanawiam. 3. Tak masz rację, nad tym również muszę popracować 4. Tutaj również ekspertem nie jestem ;) Z głowy "jechałem", więc może rzeczywiście podświadomie wyszedł batmobil heh. Teraz słabo z czasem, więc ciężko jeszcze stwierdzić wada czy zaleta. W przyszłym tygodniu nadgonie to się oceni. Dzięki pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubejs Napisano 27 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 27 Lipiec 2014 (edytowane) W końcu więcej wolnego czasu, więc zbliżyłem się do finalnej wersji (kolor nadwozia nadal pod znakiem zapytania). Pozdrawiam :) Edytowane 27 Lipiec 2014 przez Qubejs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubejs Napisano 5 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2014 Pierwsze zabawy z oświetleniem (wciąż bez postprodukcji). Wiem, że idealnie nie jest, dlatego liczę na uwagi :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubejs Napisano 11 Sierpień 2014 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2014 (edytowane) Pierwsza próba modelowania czegoś bardziej żywego ;) Podstawowy model zrobiony w ZBrush i przeniesiony do Maya. Nie mam zbytniego doświadczenia z retopologią, stąd moja prośba o ocenienie obecnej siatki. Wiem wiem, że jeszcze dużo pracy przy modelu. Tym razem tylko ocena siatki się liczy. Na pewno lepiej za czasu coś wychwycić i poprawić, niż cały model spaprać i płakac przy skinowaniu ;) Pozdrawiam Edytowane 11 Sierpień 2014 przez Qubejs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się