Napisano 17 Czerwiec 201410 l Witam! Jak w tytule - tworzę krótką animację na obronę (wszystko dzieje się w przyszłości). Grafika 3D jest moim oczkiem w głowie od około 1,5 roku. Po przerobieniu multum tutoriali, przyszła pora na własną twórczość ;) Co jakiś czas będę wrzucał rendery i prosiłbym o komentarze - szczególnie te negatywne (co mogę poprawić itd.) Chętnie udzielę odpowiedzi na wszelkie pytania. Z góry dzięki i pozdrawiam! Na pierwszy ogień metro-concept (pierwszy model w miare ukończony) . Render prosto z Maya MentalRay. Edytowane 20 Czerwiec 201410 l przez Qubejs
Napisano 20 Czerwiec 201410 l Autor Powstaje kolejny model. Tym razem motor-concept. Na 2 renderze zachowanie podczas ostrego hamowania. Na 5 obniżone "zawieszenie" podczas wysokiej predkości. W ogóle nie mam pomysłu na wnętrze, ale przynajmniej nadwozie prezentuje się bardziej przyszłościowo... Edytowane 20 Czerwiec 201410 l przez Qubejs
Napisano 4 Lipiec 201410 l Witam, Nie chce się czepiać ale... 1) Jak ma skręcać ten motor? 2) Czy kierowca cokolwiek widzi co sie dzieje z przodu? (daj sobie kamerę do środka i zobacz czy cokolwiek widać) 3) Osłony kół - jeśli to motor to jak zamierzasz sprawić aby sie przechylał na boki skoro osłony są niemal równe z płaszczyzna podłoża 4) środek ciężkości moim zdaniem jest za bardzo przodu - ale ekspertem nie jestem. Poza tym motor trochę przypomina mi batmobil ;) nie wiem jeszcze czy to dobrze czy źle. Metro wygląda OK :) Pozdr. i jedź dalej :)
Napisano 4 Lipiec 201410 l Autor Właśnie dla takich uwag wrzuciłem rendery do tego działu :) 1. Myślę nad tylnymi kołami skrętnymi. 2. Tak juz sprawdzałem coś tam widać. Na usprawiedliwienie obecna "szybka" zrobiona jedynie na próbę, bo z początku w ogóle miało jej nie być. Kamery i wszystko widoczne na ekranach. - wciąż się nad tym zastanawiam. 3. Tak masz rację, nad tym również muszę popracować 4. Tutaj również ekspertem nie jestem ;) Z głowy "jechałem", więc może rzeczywiście podświadomie wyszedł batmobil heh. Teraz słabo z czasem, więc ciężko jeszcze stwierdzić wada czy zaleta. W przyszłym tygodniu nadgonie to się oceni. Dzięki pozdrawiam :)
Napisano 27 Lipiec 201410 l Autor W końcu więcej wolnego czasu, więc zbliżyłem się do finalnej wersji (kolor nadwozia nadal pod znakiem zapytania). Pozdrawiam :) Edytowane 27 Lipiec 201410 l przez Qubejs
Napisano 5 Sierpień 201410 l Autor Pierwsze zabawy z oświetleniem (wciąż bez postprodukcji). Wiem, że idealnie nie jest, dlatego liczę na uwagi :>
Napisano 11 Sierpień 201410 l Autor Pierwsza próba modelowania czegoś bardziej żywego ;) Podstawowy model zrobiony w ZBrush i przeniesiony do Maya. Nie mam zbytniego doświadczenia z retopologią, stąd moja prośba o ocenienie obecnej siatki. Wiem wiem, że jeszcze dużo pracy przy modelu. Tym razem tylko ocena siatki się liczy. Na pewno lepiej za czasu coś wychwycić i poprawić, niż cały model spaprać i płakac przy skinowaniu ;) Pozdrawiam Edytowane 11 Sierpień 201410 l przez Qubejs
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto