Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam! Jak w tytule - tworzę krótką animację na obronę (wszystko dzieje się w przyszłości). Grafika 3D jest moim oczkiem w głowie od około 1,5 roku. Po przerobieniu multum tutoriali, przyszła pora na własną twórczość ;) Co jakiś czas będę wrzucał rendery i prosiłbym o komentarze - szczególnie te negatywne (co mogę poprawić itd.) Chętnie udzielę odpowiedzi na wszelkie pytania. Z góry dzięki i pozdrawiam!

 

Na pierwszy ogień metro-concept (pierwszy model w miare ukończony) . Render prosto z Maya MentalRay.

Edytowane przez Qubejs
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Powstaje kolejny model. Tym razem motor-concept. Na 2 renderze zachowanie podczas ostrego hamowania. Na 5 obniżone "zawieszenie" podczas wysokiej predkości. W ogóle nie mam pomysłu na wnętrze, ale przynajmniej nadwozie prezentuje się bardziej przyszłościowo...

Edytowane przez Qubejs
Napisano

Witam,

Nie chce się czepiać ale...

1) Jak ma skręcać ten motor?

2) Czy kierowca cokolwiek widzi co sie dzieje z przodu? (daj sobie kamerę do środka i zobacz czy cokolwiek widać)

3) Osłony kół - jeśli to motor to jak zamierzasz sprawić aby sie przechylał na boki skoro osłony są niemal równe z płaszczyzna podłoża

4) środek ciężkości moim zdaniem jest za bardzo przodu - ale ekspertem nie jestem.

Poza tym motor trochę przypomina mi batmobil ;) nie wiem jeszcze czy to dobrze czy źle.

 

Metro wygląda OK :)

 

Pozdr. i jedź dalej :)

Napisano

Właśnie dla takich uwag wrzuciłem rendery do tego działu :)

1. Myślę nad tylnymi kołami skrętnymi.

2. Tak juz sprawdzałem coś tam widać. Na usprawiedliwienie obecna "szybka" zrobiona jedynie na próbę, bo z początku w ogóle miało jej nie być. Kamery i wszystko widoczne na ekranach. - wciąż się nad tym zastanawiam.

3. Tak masz rację, nad tym również muszę popracować

4. Tutaj również ekspertem nie jestem ;)

 

Z głowy "jechałem", więc może rzeczywiście podświadomie wyszedł batmobil heh. Teraz słabo z czasem, więc ciężko jeszcze stwierdzić wada czy zaleta. W przyszłym tygodniu nadgonie to się oceni.

Dzięki pozdrawiam :)

Napisano (edytowane)

W końcu więcej wolnego czasu, więc zbliżyłem się do finalnej wersji (kolor nadwozia nadal pod znakiem zapytania). Pozdrawiam :)

Edytowane przez Qubejs
Napisano (edytowane)

Pierwsza próba modelowania czegoś bardziej żywego ;) Podstawowy model zrobiony w ZBrush i przeniesiony do Maya. Nie mam zbytniego doświadczenia z retopologią, stąd moja prośba o ocenienie obecnej siatki. Wiem wiem, że jeszcze dużo pracy przy modelu. Tym razem tylko ocena siatki się liczy. Na pewno lepiej za czasu coś wychwycić i poprawić, niż cały model spaprać i płakac przy skinowaniu ;) Pozdrawiam

Edytowane przez Qubejs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności