Sandking Napisano 18 Czerwiec 2014 Napisano 18 Czerwiec 2014 Wizki do pracy dyplomowej (nie mojej) pt Dom Sztuki "Czwarty Wymiar". Bazowane na modelu ze Sketchupa, otoczenie to modele z Google Earth + OSM. Drzewo Evermotion, ludzie skalgubbar.se, post w Gimpie. Modelowanie i render w Blenderze (Cycles).
skalpel3d Napisano 18 Czerwiec 2014 Napisano 18 Czerwiec 2014 hmmmm co my tu mamy oceniać bo raczej na temat wizek to lepiej nic nie mówić( mimo wymienienia programów w których można naprawdę perełki stworzyć ) a projektu to ja tu za bardzo nie widzę
kraas Napisano 22 Czerwiec 2014 Napisano 22 Czerwiec 2014 hmmmm co my tu mamy oceniać bo raczej na temat wizek to lepiej nic nie mówić. Jacy my? - mów za siebie. Poza tym nie rozumiem takiej złośliwości - lepiej jest się chyba w ogóle nie odzywać ... Widok 2 fajny. Projekt niezły - zajebiście zaprojektowana elewacja frontowa.
adek Napisano 22 Czerwiec 2014 Napisano 22 Czerwiec 2014 No skalpel3d znany jest ze swoich krytycznych wypowiedzi chociaż często pisze co jest nie tak, a nie takim "hejtem". Mógbłyś troszeczkę grzeczniej, przynajmniej gdy widzisz, że pisze ktoś nowy, kto nie zna Twojego stylu wypowiedzi. Ja jestem laikiem, ale sporo takich projektów widziałem, ba widziałem dużo gorsze projekty, którymi chwalili się inwestorzy. Wizki nie są faktycznie rewelacyjne, o projekcie nie mam wiedzy, aby napisać coś więcej. To co mi się rzuca w oczy to słabe tekstury i jednak osadzenie ludzi też nie jest najlepsze. Na pewno da się te rendery poprawić, ale tutaj może ktoś inny coś więcej od siebie wrzuci.
ezils Napisano 22 Czerwiec 2014 Napisano 22 Czerwiec 2014 To co tutaj tak naprawde bylo zrobione od zera?
skalpel3d Napisano 22 Czerwiec 2014 Napisano 22 Czerwiec 2014 Adku nie był to hejt po prostu nie wiem co mam tu oceniać :) Bo tak projekt budynku nie jest autora sam to zaznacza. Nowicjuszowi nigdy jeszcze nie przygadałem ;) a autor jest od 2008 na forum znaczy się nie tak świeżynka :) Co do wizualizacji: -cukierkowa kolorystyka -niezbyt trafne ujęcia ( ujecie trzecie ma pokazywać budynek a zwraca się uwagę na słabo wstawione postaci ludzi które są zbyt intensywnym planem pierwszym ) -na ostatnim ujęciu nie wiadomo co się dzieje z cieniowaniem -makieta ma bardzo kiepsko dobrany podkład rzucają się w oczy tonące w jezdni samochody i elementy zupełnie nie pasujące do otoczenia, budynek główny niknie w tej staromiejskiej architekturze a celem powinno być wyeksponowanie go - na drugim ujęciu do poprawki perspektywa powietrzna ale to raczej są elementy postprodukcji np chmurki są wyraziste ptaszyska rozmazane -IMO odbiór wizualizacji jako zlepek rożnych elementów które nie tworzą spójnej całości -
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się