Skocz do zawartości

Riggowanie postaci do gry (3dsmax, Maya) konfiguracja (biped, humanIK)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Jak w temacie chciałbym stworzyć rig dla postaci do gry, ale jestem w tym zielony. Próbowałem za pomocą funkcji biped w maxie oraz humanIK w maya ale za dobrze mi to poszło. Chodzi o problem z podporządkowaniem konkretnych elementów ciała do kości tak, żeby np. przy przesuwaniu samej dłoni nie ruszał mi się brzuch. Powiedzcie mi jak mam konfigurować zasięg vertexów do konkretnej kości?

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności