onti90 Napisano 21 Czerwiec 2014 Share Napisano 21 Czerwiec 2014 Witam! Jak w temacie chciałbym stworzyć rig dla postaci do gry, ale jestem w tym zielony. Próbowałem za pomocą funkcji biped w maxie oraz humanIK w maya ale za dobrze mi to poszło. Chodzi o problem z podporządkowaniem konkretnych elementów ciała do kości tak, żeby np. przy przesuwaniu samej dłoni nie ruszał mi się brzuch. Powiedzcie mi jak mam konfigurować zasięg vertexów do konkretnej kości? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 21 Czerwiec 2014 Share Napisano 21 Czerwiec 2014 Poczytaj o skinowaniu. Wytapane z telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się