gongalo Napisano 23 Czerwiec 2014 Napisano 23 Czerwiec 2014 Na wstepie witam wszystkich :) Nie bede ukrywal, 3D to cos co mnie fascynuje i staram sie - w pocie czola - cos w tym temacie ugrac. Przez ostatnie 2 lata skrobalem okazjonalnie cos w 3ds max (zazwyczaj z marnymi rezultatami) i chyba nadeszla ta chwila kiedy postanowilem zabrac sie za temat na bardziej powaznie. Wiele godzin poszlo na meczenie tutoriali (w tym digital tutors - czuje ze dobrze zainwestowane pieniadze) i rzezbienie co mniejszych popierdolek. Poziom poki co mocno niski, ale mam nadzieje ze temat ten - i wszystkie zawarte w nim sugestie - zmotywuja mnie do dzialania :) "Design" mocno u mnie lezy i nie wiem czy to kwestia ubogiej wyobrazni, czy przychodzi to przy kolejnych setkach godzin rzezbienia. Na poczatek maly Work In Progress w Zbrushu - Krasnolud wojownik. Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane :)
gongalo Napisano 23 Czerwiec 2014 Autor Napisano 23 Czerwiec 2014 (edytowane) Maly update. Pomijajac szczegoly dalem maly polypaint na cialo zeby odroznic troche od reszty dla swojej wygody. Nie wiem jak zadzialam z retopologia po tym calym modelowaniu. Wydaje mi sie to nieosiagalne na chwile obecna :? Edytowane 23 Czerwiec 2014 przez gongalo
ch3steros Napisano 24 Czerwiec 2014 Napisano 24 Czerwiec 2014 1. Płaski kciuk ;) 2. Nie za szeroko tutaj? Teraz moje luźne propozycje, bo jest potencjał. 3. To miało być futro czy kolce? 4. Jak dla mnie za dużo tych wąsów :) Przykrywają tylko fajny pancerz, gdybyś tak zrobił to możesz się pokusić o jakiś toporek przypięty do pasa z boku ;) 5. Luźna uwaga bo wydaje mi się że z całym obcasem by wyglądał lepiej. 6. Prosi się żeby wsadzić tutaj jakieś runy. 7. Czekam na upa Co do retopologii to robisz decimation i ręcznie w topogunie czy tam każdym programie 3d. Możesz też pobawić się opcjami i zrobić zremesher.
gongalo Napisano 24 Czerwiec 2014 Autor Napisano 24 Czerwiec 2014 Dzieki za dobra dawke konstruktywnej krytyki, zawsze sie przyda ;) 1,2. Anatomia wciaz u mnie szwankuje. 3. Planuje zrobic z tego futro, ale nie bardzo wiem jak, zeby nie ograniczyc sie do plaskiej powierzchni z nalozona alpha. 4. Krasnolud bez duzej ilosci brody/wasow to nie krasnolud. Ale postaram sie to zredukowac :D 5. Rozwazam to, w aktualnym stanie chce zrobic z tego metalowe obicie. 6. Wiecej run i swiecidelek w drodze.
ciacho191 Napisano 25 Czerwiec 2014 Napisano 25 Czerwiec 2014 co do futerka to wyciągnij bardziej te "kolce" i je pofaluj, da ci to zamierzony efekt, o retopo pomyślimy później :) co do brody to wiadomo, jak w tym żarcie, po co krasnolud ma brodę? po *uj ;), ale wąsy są stanowczo za długie, nie ma możliwości zrobić takich grubych warkoczy z wąsów, pomyśl jakby wyglądały jakby je rozplątał :) czekam na up :>
Mkermit Napisano 25 Czerwiec 2014 Napisano 25 Czerwiec 2014 A czy masz jakieś szkice albo refki?. Nie jestem jeszcze orłem w 3d (ciągle się uczę) ale mam spore doświadczenie jeśli chodzi o rzeźbę tradycyjną. I powiem Ci że szkic albo przynajmniej obraz referencyjny przed zabraniem się do pracy powoduje że twoja praca zyskuje kilkakrotnie na wartości. Bo jednak nasza wyobraźnia jest trochę ograniczona i trzeba się wspomóc obserwacją. Kiedy "zmyślasz" podczas rzeźbienia to w pewnym momencie zdasz sobie sprawę z tego że zaczynasz robić tzw "gniota" i też poziom detali będzie ograniczony. :) pozdrawiam!
gongalo Napisano 30 Czerwiec 2014 Autor Napisano 30 Czerwiec 2014 A czy masz jakieś szkice albo refki?. Nie jestem jeszcze orłem w 3d (ciągle się uczę) ale mam spore doświadczenie jeśli chodzi o rzeźbę tradycyjną. I powiem Ci że szkic albo przynajmniej obraz referencyjny przed zabraniem się do pracy powoduje że twoja praca zyskuje kilkakrotnie na wartości. Bo jednak nasza wyobraźnia jest trochę ograniczona i trzeba się wspomóc obserwacją. Kiedy "zmyślasz" podczas rzeźbienia to w pewnym momencie zdasz sobie sprawę z tego że zaczynasz robić tzw "gniota" i też poziom detali będzie ograniczony. :) pozdrawiam! Moj problem polega chyba na tym, ze nigdy nie potrafie czegos rozsadnie naszkicowac... Wynika to chyba nie tylko z braku umiejetnosci, ale tez kiepskiej wyobrazni :D Ogarniam jakies materialy zwiazane z tym tematem, moze da sie to jeszcze jakos poprawic... Robiac krasnoluda sugerowalem sie artami z google grafika. Szczerze mowiac to dla kazdego elementu inspirowalem sie innym artem, dodajac przy tym cos od siebie. Poki co wracam krasnoludem do etapu szkicowania, bo efekt wydaje sie dosc mizerny i malo interesujacy. Widze te "gniotowatosc" moich "projektow" :D co do futerka to wyciągnij bardziej te "kolce" i je pofaluj, da ci to zamierzony efekt, o retopo pomyślimy później :) co do brody to wiadomo, jak w tym żarcie, po co krasnolud ma brodę? po *uj ;), ale wąsy są stanowczo za długie, nie ma możliwości zrobić takich grubych warkoczy z wąsów, pomyśl jakby wyglądały jakby je rozplątał :) czekam na up :> Dzieki za wszystkie sugestie :) Faktycznie z tymi wasami to mocna przeginka. Futro za to wyglada tragicznie. Ogarnalem czesc i po kilku wiekszych przebudowach calosci wrzuce gotowy high poly. W miedzy czasie robiac kolejne podejscie do anatomi, postanowilem w ramach treningu zrobic z goscia US Paratroopera. Nie wiem za bardzo jak podejsc do kwestii wszystkich paskow na mundurze, czy zrobic je jako oddzielny element i retopologowac z osobna, czy zretopologowac je z reszta munduru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się