Jump to content

Mkermit

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Mkermit

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szanuję to co napisałeś i przyjmuję z pokorą, tego właśnie potrzebowałem. Biorę się do roboty. Właśnie robię nowe modele i wywalam stare, myślę że za jakiś czas podmienię większość lub całość Dzięki za kopa w zad 😉
  2. Dzięki stary. Powiem ci szczerze ze nigdy nie myślałem żeby pakować się do filmu. Zawsze robiłem assety do gier, do character artist tez nie podskakuje, zdażyło się kilka zleceń i tyle. Dzięki za uwagi i podtrzymanie na duchu
  3. Ludziska! Działam jako grafik 3D (na potrzeby gamedev) ponad 3 lata (w sensie zawodowym tylko tym się zajmuje) Ale jakieś 2 miesiące temu firma w której pracuje zdecydowała się na ukraiński outsorce i zerwała umowę ze mną (tłumacząc że nie moja wina, że taniej, ect) od tamtego czasu nie mogę znaleźć sobie roboty (zleceń także) zdarzają się jacyś zawracacze doopy co makaron na uszy nawijają (robota, robota, ale za tydzień i tak w nieskończoność) Dodam że szukam głównie na skillshot i masie grup na FB odzew prawie - 0 Doszedłem więc do wniosku że mam do dupy portfolio i tu prośba do was. rzućcie okiem i powiedzcie co wg. was jest nie tak wezmę to sobie do serca i poprawię (o ile odpowiedzi będą logiczne) https://www.artstation.com/gazowy_pancernik
  4. Niech Cię Bóg błogosławi! nie wiem jak to się stało ale porobiło mi duplikaty vertexów w miejscach szwów(!) często usuwam duplikaty a tym razem to przegapiłem po zrobieniu szwów no i mam efekt. wygląda na to że też mam niepomalowane wagi ale to już jest do zrobienia!
  5. ok problem nadal nie rozwiązany. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
  6. ok poszła na maila którego podałeś na forum[TABLE=class: ajC] [TR=class: ajv] [TD=class: gL, colspan: 2]t**ek.s**[email protected]**il.com[/TD] [/TR] [/TABLE]
  7. Witam! Mam problem z modelem postaci: w blenderze zrobiłem basemesha, przerzuciłem do zbrusha zrobiłem model hipoly, potem retopo znowu w blenderze porobiłem szwy, wypaliłem mapki NRM, AO, color pod export dla quixel suite (żeby podrasować i zrobić textury) nie mam natomiast doświadczenia w rigu i mam z nim problem a mianowicie: na początku samodzielnie starałem się ustawić kości i ustawić pozę ale model rozłaził się, potem skorzystałem z addona "rigify" zrobiłem wszystko tak jak na powyższym tutorialu ale w momencie gdy ruszam go do pożądanej pozy model rozłazi się w miejscu gdzie są zaznaczone szwy... (cała postać to jest jeden obiekt ) i tu mam pytanie: co mogę zrobić żeby model dał się ujarzmić? czy po stawieniu modelu w sposób wstępnie zadowalający mogę poprawić siatkę nie rozwalając UV i nie robiąc niepożądanych zniekształceń?? kiedy tak naprawdę powinno się texturować przed czy po ustawieniu pozy? w załączniku screen z zaznaczonym miejscem gdzie znajdują się szwy i gdzie obiekt się rozłazi(a jest to jeden obiekt) Błagam was o pomoc! to sprawa życia lub śmierci! :( z góry dzięki
  8. trochę to wygląda tak jakby ci prześwitywał pod spotem model hipoly. czy przypadkiem nie zapomniało ci się go wyłączyć na podglądzie?
  9. Witam serdecznie! Mam problem z doborem karty, mój aktualny sprzęt to: AMD Phenom II 840 X4 Płyta: Gigabyte GA-M68MT-S2 8GB DDR3 aktualnie korzystam z takiego oprogramowania: Blender Zbrush unity Photoshop+Ddo Corel Painter zajmuję się concept artem, modelowanie 3d dla gamedev, wypalam mapki z hipoly do lowpoly, texturowanie,itp itd... dodatkowo chciałbym nauczyć się animacji na potrzeby gier aktualna konfiguracja sprzętowa kuleje przy dużych zagęszczeniach siatki- praca często staje się niemożliwa kompletnie nie wiem jaką kartę warto podpiąć żeby można było w miarę komfortowo funkcjonować. nie wiem czy quadro np k420 czy coś gamingowego. proszę o pomoc!
  10. Witam ! Problem polega na tym że przy wypalaniu normalek z hipoly na lowpoly pojawia mi się jakby cień wypalony na mapce nie pomaga również ukrycie niechcianego obiektu na innej warstwie lub wyłączenie z renderowania na outlinerze bias jest ustawiony na 0.100 distance-0 w załącznikach zrzuty problemu. proszę o pomoc pozdrawiam
  11. Hej Wrzucam pomysł robota bojowego. Docelowo chciałbym żeby przeszedł drogę od hipoly-lowpoly-rig-animacja (ewentualnie przystosowanie do unity) Na razie zaczynam od konceptów (i tutaj nie mam za bardzo doświadczenia i robię na zasadzie "każdy orze jak może" Mam jakieś tam umiejętności rysunkowe, ale słabo znam oprogramowanie (korzystam z corel painter) Potrzebuję nakierowania na dobry kierunek i konstruktywnej krytyki, bo czuję że trochę zagniotłem się w tym i zagubiłem. Zaznaczam też że będę rozrysowywał więcej szczegółów żeby potem nie pogubić się podczas modelowania. pozdrawiam
  12. Hej mam pytanko zrobiłem model hipoly w zbrush, potem zrobiłem retopo, wypaliłem wszystkie mapki z modelu hipoly (textura, normal, displacement, ambient occlusion, cavity. Całość postanowiłem poskładać w Maxie, czyli zaimportowałem modelik lowpoly, zmontowałem texturę, normal, displacement... wszystko wygląda świetnie, ale nie mam pomysłu jak wpiąć 2 ostatnie mapy (ambient occlusion, cavity) jak to powinno wyglądać w material edytorze? proszę o pomoc z góry dzięki
  13. Też na początku myślałem że to kwestia rozmiaru dokumentu i wrzuciłem rozmiar na 1920x1080 (resize, wrzucenie od nowa modelu, render) efekt bez zmian...
  14. Hej! Mam problem z renderem (a dokładnie to małą wiedzę...) kiedy próbuję renderować na krawędziach modelu pokazuje mi się brzydki biały szarpany outline...(w załączniku) czy ktoś jest w stanie wskazać mi która opcja jest za to odpowiedzialna i dlaczego tak się dzieje?, na innych modelach jest tak samo... Proszę o pomoc - sprawa dość pilna
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy