Skocz do zawartości

Problem z wypalaniem normali w blenderze


Mkermit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Problem polega na tym że przy wypalaniu normalek z hipoly na lowpoly pojawia mi się jakby cień wypalony na mapce nie pomaga również ukrycie niechcianego obiektu na innej warstwie lub wyłączenie z renderowania na outlinerze bias jest ustawiony na 0.100 distance-0

w załącznikach zrzuty problemu. proszę o pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności