Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostnio mojej 3d gitary, nikt nie skomentował, więc wierząc w typowe zasady życiowe, wstawiam na forum coś prostszego i nudniejszego. Jak ktoś interesują się trochę nagrywaniem muzyki i graniem na gitarze to załapie o co chodzi w tej pracy, inni raczej niedocenią tego humor, ani nie rozpoznają tego urządzenia.

 

Soft: Blender i Vray

 

PS. Nie wiem czemu reflekty przy otworach są takie dziwne, siatka w tych miejsach jest normalna, quady, żadnych booleanów itd.

 

new_pod_from_line666_by_temporal333-d7o5flk.jpg

 

new_pod_from_line666__back_view__by_temporal333-d7o5hxx.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

imho to wina supporting edgy, ktore "podnoszą" krawedzie w gore....

 

ogolnie model prosty ale fajny, render mi sie mniej podoba, a co do gitary to pare razy wchodzilem w jej watek, ona po prostu byla w porzadku, nie bylo bledow ani baboli ale rowniez nic nie przyciagalo uwagi w tej pracy, nie bylo najmniejszego wow factora

Napisano

Wydaje mi się, że geometria otworów nie pasuje do zaokrąglenia ściany modelu, i przez to właśnie siatka źle się napina po TS.

A model fajny.

Napisano

Chyba jednak siatka w tym miejscu jest za mało gęsta, a krawędź otworu za blisko krawędzi zaokrąglenia obudowy. Wsumie poprawiać już tego nie będe, w przypadku takiej pracy to nie ma sensu, poprostu w następnej postaram się bardziej. Jak opanuje Blendka w takim stopniu jak znam Maxa to będe tu wstawiał bardziej rozbudowane modele. Techniko modelowania te same, ale inne środowisko pracy jednak robi swoje, przy większym projekcie nie opanowałbym chaosu, jeszcze nie do końca opanowałem warstwy, grupy i samego outlinera w blendku.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności