Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

hiehiehiehie :D

dzieki za posty

 

moze mi ktos pomoze... jak zrobic trojwymiarowego grilla skladajacego sie z ogniw w kszalcie X..

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 73
  • Wyświetleń 6,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sposob jest prosty:)

 

1.zwykly dlugi plane

2. obracasz go o 45stopni.

3. uzywasz funkcji array i tworzysz ze 50-100 kopi o rownych odleglosciach

4. sklejasz je razem

5. dajesz mirrora i masz:D

 

Nie wiem czy zrozumiale napisalem i czy wogole oto ci chodzilo. robilem tak z moim bmw. pozdro

 

ps. fajny samochodzik;) wogole na forum duzo autek jest. w sumie jest to zlożona, najfajniejsza rzecz do modelowania i duzo sie czlowiek potrafi nauczyc:)

Napisano

a nie napisalem

 

1.compound objects (z prawego menu create) -> boolean

i tam bierzesz union i zaznaczasz obiekty to sklejenia

 

ps. a jak chcesz to wygiac to chyba wiesz? FDD- free form deformation (box)

Pozdro pracuj dalej:)

Napisano
  • Autor

no dobra te szyby do prostowania oczywiscie, wszystko robilem na szybko, moze wieczorem wrzooce poprawki.

 

a grilla zrobilem inaczej :D

 

zwykly plane 40x40 obroocony o 45' splaszczony, zrobilem inset polygonow, usunalem je i niepotrzebne edge, potem extrude i bend na wygiecie ale FDD tez mozna :)

 

pozdrawiam i prosze o komentarze!

Napisano

Świetna karoseria, nie ma do czego się przyczepić :D, przynajmniej ja nic nie widzę:D,

życzę powodzenia przy dalszym ciągu.

Napisano

super, swiatła zostaw jak są, to ekstra gadżet tuning'owy, super wyglądają, jak wcisniesz tam jeszcze reflektory ksenonowe i wyrenderujesz w ciemni będzie ekstra, na razie bez poprawe prócz szyb bocznych, tak trzymaj

pozdro i powodzenia

Napisano
jak wcisniesz tam jeszcze reflektory ksenonowe i wyrenderujesz w ciemni będzie ekstra

i przy okazji troszkę wiejsko, ale co tam ;]

Napisano
  • Autor

salvator o co chodzi z tym 'wiejsko'? :D

 

odnosi sie do komentarza czy do mojego modelu? :>>>>>

 

pozdrawiam :)

Napisano

Strasznie krzywo przy rowkach, dlaczego nie pokazujesz blizszych renderow? Wtedy lepiej widac dziury.

Napisano
  • Autor

hmm mozesz zaznaczyc na ktooryms zalaczniku o ktoore miejsca ci chodzi?

 

wszystko z pospiechu, no moze z niechlujstwa :P

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

kurcze ten model sie tak krzaczy, wszystkie bugi sa spowodowane bledami popelnionymi na poczatku (a przypominam ze to mooj pierwszy model), i bledy te sa na tyle powazne ze nie jestem w stanie ich naprawic, nie wiem czy jest sens konczyc ten model :>

Napisano

nie no jak zaczołeś to chyba wypada skończyć :) a pozatym podobno nie ma zeczy niemozliwych :D Powodzenia :D

Napisano

nie przesadzaj, lepiej mieć ukończone coś z bugami niż nieukończone nic...

osz ty ... wyprzedziłeś mnie :P

Napisano

ej nie lam sie!!! rob dalej tez mialem takie zdanie jak robilem pierwszy pojazd. bmw to moj trzeci i tez nie jest doskonaly. Na bledach sie czlowiek uczy:) nie poddawaj sie. ja postanowilem dzielic sobie obiekt na poszczegolne czesci i jak cos nie wyjdzie to kasuje ta czesc i poprawiam. niby to dobre rozwiazanie, a tak naprawde jak sie dobrze nie zrobi to pozniej ciezko wpasowac ze soba elementy. posciwczylem to troche i juz jest lepiej. Moze tak tez sproboj. zobacz sobie moje subaru w finished works (tak wygladal moj pierwszy samochod) i nie jest rewelacyjny:D pozdro

Napisano
  • Autor

heheh dzieki za posty :*

 

wlasnie nauczylem sie paru zeczy a przedewszystkim zeby dzielic model na czesci, bo inaczej jest ciezko..

 

zobaczycie co bede robil nasepne :D takiej fury chyba nikt nie robil :) cierpliwosci :)

Napisano

Hehe. Kome nie poddawaj sie, jak i ja sie nie poddalem ;). Dzisiaj przerabialem od nowa ta Audice co robie. Juz wczoraj mialem chec wylaczyc maxa i usunac scene poprzez shift+del, ale sie powstrzymalem. Zrobie to autko, chocby mnie krew miala zalac :). A twoj Focusik podoba mi sie :P. Nice modeling :).

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności