Ziuta Napisano 30 Czerwiec 2014 Share Napisano 30 Czerwiec 2014 Witam, ostatnio robiłem animację w Maya 2014 i chciałem zrobić tak aby w czasie 1200ms rolka obróciła się 3x (czyli 1080°), wszystko ładnie działa, ale nie do końca. Rolka "przyspiesza" na początku i "zwalnia" przy końcu animacji, co jest dla mnie problemem, gdyż animację konwertuję do innego pliku używanego w grze, gdzie będzie ona zapętlona i ruch powinien być równy a niestety taj nie jest, gdyż w Maya zapętlenie jest jeszcze w miarę szybkie i nie widać tego zatrzymania animacji, natomiast w grze jest to już bardzo widoczne jak animacja zwalnia, zatrzymuje się i przyspiesza i tak w kółko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 1 Lipiec 2014 Share Napisano 1 Lipiec 2014 Grpaph editor zmień krzywe na liniowe ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziuta Napisano 1 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2014 Wielkie dzięki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się