Gość Nero2142 Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 Witam, natrafiłem na strasznie irytujący problem podczas modelowania . Otóz to gdy chciałem wyciąc topology z cut zauważyłem , że tnie TYLKO to co znajduje się po drugiej stronie ... wogóle jakby nie widzi strony modelu na którą patrze tzn nie moge nawet target vertice z snapem . Zauważylem ten sam problem z unwrap , tylko to co poza zasiegiem widoku mogłem zaznaczyć Jak tworzę inny model w tej scenie to działą normalnie . W edit mesh cut niby działa ale nagle przestaje działać skrót alt-w do zmiany okienek ; Chce pozostać w edit poly i tu mam pytanie czy to jest jakiś rodzaj bugu , model corrupt czy coś clicknełem ? (opcja ignore backfaceing nic nie daje ) max 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 Podejrzewam że pracujesz na siatce z odwróconymi normalami, najprościej zaznaczyć wszystkie polygony ctrl+A i dać flip w editable poly. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Nero2142 Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 Podejrzewam że pracujesz na siatce z odwróconymi normalami, najprościej zaznaczyć wszystkie polygony ctrl+A i dać flip w editable poly. Pozdrawiam O rzeczywiście... taki głupi błąd ;d A sprawdzałem z xview to , muszę zapamiętać, że zielone face to złe face ;d Thx już ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi