Seo000 Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 Mam taki problem autko mam zrobione w max 5. Koło zacząłem w 5 a teraz jest jusz zapisany w 6 i nie mogę go otworzyć w 5. Czy jest jakiś sposób na powrót koła do 5? Oczywiście oprócz exportu w chińskich formatach np. obj, 3ds itd. PS. To z deczka niszczy siatkę.
illy Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 Oczywiście oprócz exportu w chińskich formatach np. obj, 3ds itd. Przejdz na angielskie formaty, 3ds to normalny format zapisu.
Seo000 Napisano 19 Wrzesień 2004 Autor Napisano 19 Wrzesień 2004 No cóż wielka szkoda: 1. Chyba będę musiał użyć "chińskiego" exportu 3ds. 2. Zapomniałem powiedzieć że nie znam się na scalinie i mentalu w 6, a innych renderów do tej versji nie posiadam:(
rowr Napisano 19 Wrzesień 2004 Napisano 19 Wrzesień 2004 Sorki ale nie bede robil oddzielnego tematu ja mam ten sam problem tylko nie moge otworzyc modelu z maxa5 pod 4
Seo000 Napisano 19 Wrzesień 2004 Autor Napisano 19 Wrzesień 2004 Po drobnych modyfikacjach modelu czyli zrobieniu kilku nie widocznych trójkątów które jusz usunąłem w 5. Udało mi się zachować siatkę przy eksporcie. Więc najpierw trochę model uprościłem tam dzie robiły się błędy a potem z powrotem do powróciełem do złożoności modelu. Swoją dorgą śmieszna rzecz opona z felgą mają 2\3 ilości poligonów co karoseria.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się