Napisano 19 Wrzesień 200420 l Mam taki problem autko mam zrobione w max 5. Koło zacząłem w 5 a teraz jest jusz zapisany w 6 i nie mogę go otworzyć w 5. Czy jest jakiś sposób na powrót koła do 5? Oczywiście oprócz exportu w chińskich formatach np. obj, 3ds itd. PS. To z deczka niszczy siatkę.
Napisano 19 Wrzesień 200420 l Oczywiście oprócz exportu w chińskich formatach np. obj, 3ds itd. Przejdz na angielskie formaty, 3ds to normalny format zapisu.
Napisano 19 Wrzesień 200420 l Autor No cóż wielka szkoda: 1. Chyba będę musiał użyć "chińskiego" exportu 3ds. 2. Zapomniałem powiedzieć że nie znam się na scalinie i mentalu w 6, a innych renderów do tej versji nie posiadam:(
Napisano 19 Wrzesień 200420 l Sorki ale nie bede robil oddzielnego tematu ja mam ten sam problem tylko nie moge otworzyc modelu z maxa5 pod 4
Napisano 19 Wrzesień 200420 l Autor Po drobnych modyfikacjach modelu czyli zrobieniu kilku nie widocznych trójkątów które jusz usunąłem w 5. Udało mi się zachować siatkę przy eksporcie. Więc najpierw trochę model uprościłem tam dzie robiły się błędy a potem z powrotem do powróciełem do złożoności modelu. Swoją dorgą śmieszna rzecz opona z felgą mają 2\3 ilości poligonów co karoseria.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto