Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem autko mam zrobione w max 5. Koło zacząłem w 5 a teraz jest jusz zapisany w 6 i nie mogę go otworzyć w 5. Czy jest jakiś sposób na powrót koła do 5? Oczywiście oprócz exportu w chińskich formatach np. obj, 3ds itd.

 

 

PS. To z deczka niszczy siatkę.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 985
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Oczywiście oprócz exportu w chińskich formatach np. obj, 3ds itd.

 

Przejdz na angielskie formaty, 3ds to normalny format zapisu.

Napisano
  • Autor

No cóż wielka szkoda:

1. Chyba będę musiał użyć "chińskiego" exportu 3ds.

2. Zapomniałem powiedzieć że nie znam się na scalinie i mentalu w 6, a innych renderów do tej versji nie posiadam:(

Napisano

Sorki ale nie bede robil oddzielnego tematu ja mam ten sam problem tylko nie moge otworzyc modelu z maxa5 pod 4

Napisano
  • Autor

Po drobnych modyfikacjach modelu czyli zrobieniu kilku nie widocznych trójkątów które jusz usunąłem w 5. Udało mi się zachować siatkę przy eksporcie. Więc najpierw trochę model uprościłem tam dzie robiły się błędy a potem z powrotem do powróciełem do złożoności modelu. Swoją dorgą śmieszna rzecz opona z felgą mają 2\3 ilości poligonów co karoseria.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności