Zernat Napisano 29 Lipiec 2014 Napisano 29 Lipiec 2014 Witam, chciałbym was prosić o pomoc z odbiciami w szybach. Jak dobrze je zrobić ? Próbowałem ustawić przed nimi Plejna z Light Mtl ale odbijał mi się on nie tylko w szybach ale też w innych obiektach, mogę to jakoś odizolować ? Próbowałem też ustawić Light Mtl za nimi, ale również efekt nie jest zbyt zadowalający :/ Czy może zupełnie to sobie odpuścić i po prostu wszystkie szyby wstawić w post pro (chociaż tu akurat nie mogę, bo znów nie będzie się to odbijać wszędzie xd) ? Pozdrawiam.
VA vis Napisano 3 Sierpień 2014 Napisano 3 Sierpień 2014 Aby uzyskać odbicie w szybach najpierw ustaw materiał szyby / szkła (poszukaj na necie ustawienia) następnie daj coś za szybę np firankę, żaluzje itp. I teraz najważniejsze: aby uzyskać realistyczne odbicia utwórz całe otoczenie które będzie odbijać się w szybach / płotek, samochód, drzewo, niebo itp/
ArMoor Napisano 4 Sierpień 2014 Napisano 4 Sierpień 2014 Zamiast tworzyć otocznie wokół szyb możesz też użyć mapki hdr. Jest wiele darmowych np. na stronie http://www.hdrlabs.com/sibl/archive.html Jeżeli zależy Ci na tym aby odbicia były widoczne jedynie w szybach możesz ustawić dla materiału szyb atrybut "vRay material override" tam ładujesz mapkę odbić do slotu Environment Override i gotowe :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się