Skocz do zawartości

VIZ: Living Room & Kitchen


xmass

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

 

Chciałbym pokazać moją najnowszą wizualizacje przy której spędzałem ostatnio mnóstwo czasu. Całość jest inspirowana Stable Acre by David Kohn Architects

 

Renderowane w V-ray'u, postwork w Photoshopie CS6.

 

Mam nadzieje że się podoba oraz licze na wasze sugestie i konstruktywną krytykę.

 

Pozdrawiam!

 

PS. Zobacz też:

https://www.flickr.com/photos/125804249@N07/

http://milkyfeet.blogspot.com/2014/08/living-room-kitchen.html

 

 

14799375674_428ea0beb2_o.jpg

 

14801735245_4997790284_o.jpg

 

14801372972_049180134f_o.jpg

 

14615105728_c718db4787_o.jpg

 

14615060299_362efe2f23_o.jpg

 

14615054039_2724eb6240_o.jpg

 

14798600981_16ef0300a5_o.jpg

 

14799339134_60e57ba50e_o.jpg

 

14801703155_bed2c3f18f_o.jpg

 

14614985400_2fb711f25b_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hmm chiałbym powiedziec ze bardzo mi sie podoba, ale niestety... na pierwszy rzut oka fajnie wygląda, ale po powiększeniu widać slabe materialy drewna jak i metalu, do tego pixelowata podloga ktora prawie nic nie odbija, na zdjeciach duzo iwecej sie w niej odbija i oświetlenie takie mdle nic sie nie dzieje, wszystko rownomiernie oświetlone, na zdjeciach jest jeszcze troche slonca ktore daje fajne cienie i rozswietlenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne to, fajny klimat. ;) Ale parę rzeczy do poprawy. Właśnie, jakość teksturki na podłodze uderza dosyć mocno. I na mój gust trochę za płaska. Pomarańczowe coś w słoiku wygląda dosyć dziwnie na samej górze, chyba przez bump na szkle. Wydaje mi się, że mapowanie się rozjechało na metalu przy palnikach i krawędzi blatu kuchennego (czwarty render)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maciek.m, @wrface

Wielkie dzięki za komentarze! Macie racje z podłogą, była ona jeszcze robiona pod 2gb ramu w rozdziałce troszke powyżej 3k i tilowana 4 razy. Oświetlenie mdłe, ponieważ rozjaśniałem w PS ekspozycją ciemniejsze miejsca - teraz widze że to był błąd :) Co do mapowania to dopiero teraz zauwarzyłem :D

Dzięki jeszcze raz!

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności