Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, jak się macie ?

 

Potrzebuje waszej pomocy. Jestem w trakcie tworzenia toru z tytułu do gry Assetto Corsa.

 

Zatrzymałem się na tworzeniu terenu i już tak stoję w miejscu kilka dni.

 

Z wypełnieniem pomiędzy główną trasą a drogami ewakuacyjnymi sobie jakoś poradziłem bo są one dość blisko siebie więc połączyłem przeciwległe edge przy użyciu brigde i jakoś to poszło ale może istnieje lepsza metoda ?

 

Tak to wygląda z góry

 

WNRH99h.jpg

 

A to jest wewnętrzna ewakuacyjna którą muszę wypełnić terenem.

 

GFMSaec.jpg

 

Macie pomysły jak to zrobić ?

 

Kilka screenów z gry.

 

Mt6X0cU.jpg

 

xOTiHQG.jpg

 

nzeeHuu.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Może niezbyt idealny sposób, ale ja bym podzielił to na 3 części. Następnie extrude edge z boku i przeciągasz do drugiego (merge vertexow i ewentualnie dodajesz edge loop tam gdzie potrzebny). Tym sposobem robiłem okna do metra, mając tylko wyciągnięte boki z obramówek (finalnie idealnie dopasowane). Nie jestem dobry w tłumaczeniu więc dodaje screeny:) Na przykładowych obrazkach robione proste okno, ale metoda sprawdza się równie dobrze w bardziej zagmatwanych sprawach. Można też użyć coś jak fill hole, ale wtedy dużo kombinowania z dodawaniem edge i powierzchnia płaska. Pewnie robisz to w jakimś edytorze załączonym do gry, więc tym bardziej ciężko coś konkretnego doradzić ;) Podałem sposoby jakimi posłużyłbym się w Maya

Edytowane przez Qubejs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności